Hjelp - aner ikke hvor langt jeg er på vei?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hei fine damer :)
Jeg trenger litt hjelp her!
Sluttet på pillen 5 Nov
«Mensen» 12-16 Nov
ELsmerter 17-20 Nov ca
NEG hcgtest 4 Des
POS hcgtest 10 Des (clearblue viser 2-3 (4-5))

Aner ikke hvor lang syklus jeg har, når forventet mens er og ja.. Tror ikke jeg kan beregne ut fra bortfallsblødningen jeg hadde etter pilleslutt..
Hjelp meg flinke dere? <3

Legger ved bilde av dagens test, syns babyplantestenvar ganske svak til å være evt 4-5 uker på vei?

Vedlegg

• 9C8B44F2-4E36-42B5-95AB-94C568C01B09.jpeg
    9C8B44F2-4E36-42B5-95AB-94C568C01B09.jpeg
    210,4 KB · Visninger: 32
Hei fine damer :)
Jeg trenger litt hjelp her!
Sluttet på pillen 5 Nov
«Mensen» 12-16 Nov
ELsmerter 17-20 Nov ca
NEG hcgtest 4 Des
POS hcgtest 10 Des (clearblue viser 2-3 (4-5))

Aner ikke hvor lang syklus jeg har, når forventet mens er og ja.. Tror ikke jeg kan beregne ut fra bortfallsblødningen jeg hadde etter pilleslutt..
Hjelp meg flinke dere? <3

Legger ved bilde av dagens test, syns babyplantestenvar ganske svak til å være evt 4-5 uker på vei?

Hei. Tipper du er 4-5 uker da. Ta en ny clearblue med ukeindikator om en ukes tid og se om den stiger til 3+.
Gratulerer! :-)

Ut fra cb testen er du jo 4-5 uker. Hadde tatt utgangspunkt i det jeg. Jordmor vil uansett regne fra siste mens frem til en evt ultralyd.

Selv hadde jeg første dag i siste mens, 13 oktober, el må ha vært rundt 29-30 oktober. Å fikk posetiv test 17 november. Testa ikke før :p er nå 8+2 så at du er ca 4 uker bak meg. Ville jo vært ganske sannsynlig :rolleyes:

Jeg ville regnet fra 5 november som siste mens dato og vært forberedt på å bli satt en uke tilbake på UL. Dette rett og slett for at 5 november stemmer med 5 uker. Du er i en situasjon som gjør at du kan gå TUL, men det er jo ennå litt tidlig. Ta kontakt med legen slik at de kan bestemme hvordan dette skal følges opp. Siden du gikk på piller så var jo ikke blødningen reell og da har du fint ha hatt EL 17-20, men det kan også ha vært helt andre smerter som er urelatert.

Jeg ville gått inn på en terminkalkulator og tastet inn 12. November som første dag i siste menstruasjon ;)

Gratulerer :love7

Jeg ble gravid rett etter pilleslutt med eldste. Regnet bortfallsblødningen som mens, og ble bare justert et par dager på oul. Så nå i begynnelsen burde du se på det som mens :)

Jeg ble gravid rett etter pilleslutt med eldste. Regnet bortfallsblødningen som mens, og ble bare justert et par dager på oul. Så nå i begynnelsen burde du se på det som mens :)

Samme her med guttungen.

Back
Topp