Hjelp *amming*

kathrine80

Glad i forumet
Nå siden fredag/lørdag har gutten skreket mye, særlig da jeg legger han til puppen.
vil ikke ha den, og kaster seg bakover i banan form, har vært hos legen og alt virker bra.
Da han først etter mye om og men tar puppen, er han kjempe sult og suger som bare det.
når han skriker som verst, roer han ser med engang jeg tar over skulderen min, men vræler med engang jeg legger han ned igjen.
Dette er veldig slitsomt, og jeg trenger sårt noen tips[:(][:(]

han spenner kroppen veldig da han sitter i fanget eller ligger over skulderen, og er stiv som en stokk og står

Har ingen tips men min har begynt sånn han også... Skal til fysioterapeut gjennom helsestasjonen neste fredag... Så skal spørre der..

Sånn var det her også, og vet at mange andre her inne også har slitt med det. I våre tilfeller var det stiv nakke og rygg, så babyen din har sannsynligvis veldig vondt når han ligger og skal drikke av puppen. Vi var til manuellterapeut og hadde 3 behandlinger hvor han knakk opp nakken og ryggen hennes. Hun ble bra umiddelbart og klarte holde hodet høøøyyt, noe hun aldri hadde klart før og skriker aldri når hun ligger på magen lenger. Få time til manuellterapeut og få han til å sjekke - det er GRATIS!

er det ikke rart det kommer etter 3,5mnd?

ORIGINAL: kathrine80

er det ikke rart det kommer etter 3,5mnd?

De kan jo bli stive i nakken når som helst vel....?

Høres ganske likt ut som det var her. Fant ut at snuppa har refluks! Så kanskje verdt å sjekke ut.

Takker for svar...ga han en massaje i stad og da tok han puppen med engang og sovnet i senga si

Back
Topp