HJELP ALLE SAMMEN!!!!

Venter.på.nr 2

Forelsket i forumet
eh ups??? jeg har regnet feil..... eh jeg har termin 5 februar....
er det mulig?? hva nå?? har time til mandag hos legen...jeg er 17 uker og 6 dager på vei!!!! er i sjokk, hjelp noen?  eh hva nå??? kan legen se det eller med noe?? som kan bekrefte det???

Hei picasso:) dette er vel koselige nyheter:) da er det enda mindre ventetid for deg!
jeg tror kanskje legen eller jordmoren kan finne ut hvor livmoren ligger ved å kjenne og trykke litt på magen din!
Men da er det vel heller ikke lenge til ultralyd heller:)
Lucky you             
Lykke til på legen på mandag:)
klem fra meg

wow da har du jo ikke så langt igjen. hehe
når skulle du til ul?
kanskje du burde få framsjøvet ul siden du er så langt på vei allerede....
hør med legen din.
grattis :D

eh på vei inn i dusjen i går så sa jeg plutselig til meg selv eh første dag i siste mens, eh shit jeg hadde regnet fra  første dag i mensen som aldri kom. så min siste menstrasjon var 29 april ikke 1 juni

Oi, det er godt gjort da, Picasso??? Men man blir jo litt tussete oppi alle babylagingstankene, så det er jo mulig å telle ut fra en mensen som aldri kom.

Det er jo en gledelig nyhet da- kjekt å spole frem 1 måned mot fødselen!

ja ups litt flaut.... men men skal til legen på mandag så da får jeg vite helt sikkert siste m var hvertfall 29 april[&:]

blir dumt å miste deg i marsforumet da. men du kan jo titte innom innimellom å si hei :D

lykke til videre

jaaaaah!!!!!! du er selvfølgelig velkommen til å bli her!
du er en av oss selv [:)]

ORIGINAL: LilleMusMei

blir dumt å miste deg i marsforumet da. men du kan jo titte innom innimellom å si hei :D

lykke til videre

signerer den jeg! [:)]

Oj! Ja, ja, shit happens! Du har jo kommet riktig langt du nå! Lykke til videre ihvertfall, og du får pent stikke innom her med jevne mellomrom! [;)]

Synes du bare skal bli her på marsforumet jeg! [:)] Hører til her!
Med termin i februar blir du jo den perfekte sladrevenn! [:D]

min sladrevenn??? [:D]

ORIGINAL: LilleMusMei

min sladrevenn??? [:D]

Jepp, dere var først på ventelista! [:D]

ORIGINAL: picasso

tusen takk alle sammen er det greit for dere at jeg blir da?[&:][8|]
liker meg godt blant dere...

er bare glad til at du vil bli jeg! for du er en av oss vet du [:)]

Må bare le litt av dette Picasso, du er fryktelig søt. Lurer på hva legen din sier i morgen, det må du fortelle oss. Da blir det en haste ultralyd på deg neste uke! Må føles helt uvirkelig å bli skrudd en måned frem i tid. Det nærmeste du kommer en tidsmaskin, liksom.

le du!! he he ler selv jeg[:D]ja blir bare litt flaut hos legen...jeg må si jeg var ganske ut av meg når jeg fant ut jeg var gravid... jeg er veldig glad men der å da var jeg i litt sjokk....men det kommer nok ikke som en bombe for mange for er temmelig surrete til tider, min mor lo så hun gråt for hun visste fra dag en at hun var gravid[;)]ja ja kjenner ikke noe enda så blir spennende  i morra

Back
Topp