Hjelp! 3 barneseter i bil... Tips?

3barns mamma

Elsker forumet
Vi sliter litt med hvordan seter vi skal velge når lillesøster kommer...
Vi har ikke råd til å kjøpe ny bil,og jeg vet det skal gå an å få plass til 3 seter bak i bila,men aner
ikke hvilke seter vi da må velge...
Eldstemann blir 5 i oktober,så han er vel i grunnen stor nok til å sitte på sånn "putesak",men på en annen side så
syns jeg stolen han har nå kan holde lenge enda... Er liksom sikrere føler jeg.
Er det flere som har vært i samme situasjon,eller har tips til hvordan vi kan løse dette?

Hva slags bil har dere da? Jeg har flere venninner med 3 barn... Og ved å benytte ulike kombinasjoner av smale seter, så har de fått det til.

Tror dere rett og slett må ta med bilen til et sted de forhandler seter og prøve!

Putene er vel på vei ut av produksjon tror jeg siden de ikke gir noe støtte overhodet..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er i samme knipe, med 1 åring og 3 åring som fortsatt sitter bakover.. Må vel snu han på 3 og kjøpe smaleste stolene vi klarer oppdrive..

sliter med det samme her, har ei på 4 og ein som blir 2 før nurket kommer.. vi har idag en Passat å det er ikkje mulig å ha tre seter bak.. (ihvertfall ikkje besafe som vi har) vi satser egentlig på å kjøpe oss en caravelle som bil nr 2, sånne at vi har mulighet til å reise på tur ilag alle fem, og har den lille i fremsetter i passaten..

Sniker fra september. Vi har en bitre liten Skoda fabian. Vi har fått puslespillet til og gå opp ved at vi har to maxi cosi beltestoler og en maxi cosi babystol med easy fix base. Trangt blir det, men det går:) har en 6 åring og en fire åring, men vil at eldste skal sitte sikkert også

Back
Topp