Hjelp å tyde tester

Er jo absolutt enig me deg! Hadde selv trodd det skulle stå 2-3 med den styrken på den strimmelen der o_O Du får prøve igjen om noen dager da ;)

Jeg har sikkert fått et sett med dårlige tester, de har ikke lys i displayet i mer enn én dag heller :p
Disse med ukeindikator pleier ikke vare sååå lenge uansett, men vanlig digital.. jeg hadde en alminnelig digital i 2016 (pregnant/not pregnant).
Batteriet holdt faktisk ca like lenge som svangerskapet :p
 
Jeg er i tvil om hvor langt jeg er på vei, forventer mens nå til onsdag, men fikk positive tester på fredag (22jan). Men jeg synes streken er så sterk, er jeg virkelig «bare» 3+2 (på fredag, i dag 3+5) ifg beregning etter første dag i siste mens (30des).

strekene var enda litt mørkere i virkeligheten0F1C10B2-BAC2-4B5B-985F-D651C80E5C19.jpeg .
 
Jeg er i tvil om hvor langt jeg er på vei, forventer mens nå til onsdag, men fikk positive tester på fredag (22jan). Men jeg synes streken er så sterk, er jeg virkelig «bare» 3+2 (på fredag, i dag 3+5) ifg beregning etter første dag i siste mens (30des).

strekene var enda litt mørkere i virkelighetenVis vedlegget 347014 .

Var veldig sterke til det, skal være enig i det. Kan godt hende eggløsning var tidligere enn vanlig, og at du blir satt frem på ultralyd senere. :) Foreløpig ville jeg bare regnet med den terminen du har satt; er neppe mer enn noen dager forskjell uansett. :)
 
Her er min test i dag, ikke på morgenurin. Er 4+3... Syntes strekene var ganske sterke og like i farge :happy: Vurderer og ta digital i morgen,hva tror dere om det? men har bare en så jeg håper den slår ut på 3+ :D
 

Vedlegg

  • IMG_20210129_113545.jpg
    IMG_20210129_113545.jpg
    11,1 KB · Visninger: 92
Her er min test i dag, ikke på morgenurin. Er 4+3... Syntes strekene var ganske sterke og like i farge :happy: Vurderer og ta digital i morgen,hva tror dere om det? men har bare en så jeg håper den slår ut på 3+ :D

Jeg er 4+2 i dag. Vurderer digital på søndag. Her er dagens (tidlig) test.
 

Vedlegg

  • C8B170C3-785D-432B-B761-10A7A13BC042.jpeg
    C8B170C3-785D-432B-B761-10A7A13BC042.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 63
Jeg er i tvil om hvor langt jeg er på vei, forventer mens nå til onsdag, men fikk positive tester på fredag (22jan). Men jeg synes streken er så sterk, er jeg virkelig «bare» 3+2 (på fredag, i dag 3+5) ifg beregning etter første dag i siste mens (30des).

strekene var enda litt mørkere i virkelighetenVis vedlegget 347014 .



Kan være tvillinger da blir dem sterke. Fikk tvillinger 2019 men gikk i ma så ble desverre de ikke ble. Men fikk sterk test da
 
Jeg har fått to positive på strips nå, og kjøpte en digital som det sto 2-3 på, ikke morgenurin. Ut fra første mensdag i siste menstrasjon så er jeg per i dag 4+3. Mulig HCG er noe lavere ettersom jeg har tissa som en helt i dag? burde jeg vente mange dagene før jeg tar en ny digital som viser 3+?
 
Jeg har fått to positive på strips nå, og kjøpte en digital som det sto 2-3 på, ikke morgenurin. Ut fra første mensdag i siste menstrasjon så er jeg per i dag 4+3. Mulig HCG er noe lavere ettersom jeg har tissa som en helt i dag? burde jeg vente mange dagene før jeg tar en ny digital som viser 3+?

Hei :) 2-3 står for "2-3 uker etter befruktning". Dvs, 4-5 uker på vei. 3+ = 5uker eller mer på vei. Så, 2-3 er absolutt passelig når 4+3 uker på vei :)
 
For all del! Ingen vits i å være unødvendig bekymret ♥️ Vi nygravide bekymrer oss nok mer enn nok likevel :p

ja det kan du trygt si! Vi skulle ta alt dette som det kom, men jaggu ble det litt av et sjokk. Handlet både cider, energidrikke og snacks på butikken i går - og tilfeldighetene fikk meg til å ta test. Det ble verken energidrikke eller cider på meg. Men det er absolutt verd det :Heartbigred:Heartbigred håper det bare går på skinner fremover :love7
 
Disse må være positive?tatt på ettermiddag, tenker å ta ny i morgen tidlig
 

Vedlegg

  • 2BAAD846-8EFF-4377-9B3B-99A280B7606F.jpeg
    2BAAD846-8EFF-4377-9B3B-99A280B7606F.jpeg
    42,5 KB · Visninger: 43
Back
Topp