Hjeelp meg!!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg fant et dikt på en side for lenge lenge siden.. Fant linken på en gratulasjonstråd her inne! Det var en norsk side ala 123greetings.com.. Noen som har peiling? Jeg tar imot alle linker til slike søte sider med STOR takk!

Come on.. Er det ingen som vet? Toveli6, du bruker å sette inn sånne fine kort fra slike sider.. Å Godhjerta.. Pliiis!

ORIGINAL: toveli6

skal du ha sia? fra disse bildene, f.eks....

Jeg tror det.. Også tror jeg det var fra en side som hadde sånn elektroniske kort, slike du sender på mail liksom.. Jeg tar i mot alle adresser jeg.. Det var så nydelig det dikte, det var på et sånnt kort.. Hadde skrevet det opp på telefonen, men jeg har visst sletta det en eller annen gang..

Nei, det var ei norsk sie.. Diktet slutta med: Men du mitt barn, vil alltid komme først.. Har så lysst å ha det i barneboka liksom.. Men det er det eneste jeg husker..

Hehe.. Hadde vært surt om musa de var batteridreven[8D] Tusen takk for at du vil hjelpe meg[:)]

Æsj.. Fant det ikke der heller.. Det jeg husker fra sida var at diktene var nesten som slike filmer.. Du måtte trykke fortsett osv.. Jeg er bare sååå dårlig å forklare[8D][&:]

åh, var i alle fall mange fine, og morrsome dikt der inne[:D]

Back
Topp