Hjeelp - hvor er melka??

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
I går ble aldri mini mett!! Spiste minimum hver time HELE dagen! Sov knapt! Dagen før spiste hun hver 2. time og sov ikke før kl 19!

Jeg mister vel ikke melka?? Burde ikke to slike døgn gi meg noe hinsides mye melk?

Sniker litt :) er mest sannsynlig økedøgn :) da spiser babyene ofte. :)

Håper det!! Men blir jo så stressa at melka ikke kommer! Hadde ikke økedøgn sist.. Ikke på denne måten vertfall. Huff.. Stressa!

Økedøgn :)

Ikke stress da produserer du mindre melk !!!

Ja, det merker jeg!! Men vanskelig å la vær når ungen skriker av sult, og puppene er tomme.. Blæh!! Får prøve å tenke happy thougts! Bedre i dag - ikke nødvendigvis på melkemengden, men at hun sover mer!

Men hvorfor har jeg da ikke mer melk etter to slike dager?
Økedøgn spiser de ekstra mye for å øke melkeproduksjonen. Er aldri tom for melk, produseres hele tiden, bare føles slikt. Min hadde økedøgn i en uke i strekk. Virket hele tiden sint fordi han ikke fikk nok mat

Økedøgn spiser de ekstra mye for å øke melkeproduksjonen. Er aldri tom for melk, produseres hele tiden, bare føles slikt. Min hadde økedøgn i en uke i strekk. Virket hele tiden sint fordi han ikke fikk nok mat

Men hadde han tunge bleier..? Og fikk du mer melk etter den uken?

I dag virker det som hun tar igjen den tapte søvnen fra de to forrgje dagene, og hun sooover mye! Sovner når jeg mater henne, og får ikke helt opprettholdt den hyppige ammingen.. Så i dag har det blitt lite amming. Redd det påvirker negativt.. What to do?

Men hadde han tunge bleier..? Og fikk du mer melk etter den uken?

I dag virker det som hun tar igjen den tapte søvnen fra de to forrgje dagene, og hun sooover mye! Sovner når jeg mater henne, og får ikke helt opprettholdt den hyppige ammingen.. Så i dag har det blitt lite amming. Redd det påvirker negativt.. What to do?
Våkner om hun vil ha mat ellers så får hun nye økedøgn hvor hun bare vil på puppen for å få opp igjen.bleiene virket som normalt. Ikke alltid like lett å kjenne om det er mer når de er på puppen ofte, men når det er gått litt timer så begynner man gjerne å lekke litt ekstra..

Back
Topp