Hjeeelp...

Ariem

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Er 14+4 i dag, og jeg har kastet opp for første gang i graviditeten... middagen ville slett ikke bli i magen :(
Så nå er jeg redd for at det er den nye trenden, og at jeg skal være mye dårligere fremover.

Har dere tips på hva det kan gå greit å spise? Fikk til noen flatbrød, speltkjeks og yoghurt naturell. Men det holder ikke lenge :(

Synes fryktelig synd i meg selv nå altså! Og har enda mer medfølings med dere som har spydd i månedsvis!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Små hyppige måltider. Det er nok ikke den nye trenden, men om du tenker sånn vil du klare framprovosere kvalmen.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kanskje du er heldig og bare har fått omgangssyke? Da er det jo heldigvis over på noen dager. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen i klubben :p

♡ Februar 2015 ♡

Har vært dårlig i 6 uker nå, ganske heftig når 20% av stillingen min er hard fysisk aktivitet :sick009 Jeg spiser små hyppige måltid, og drikker farris. Gjerne blandet med eplejuice, utrolig forfriskende syntes jeg :) Alt tørt/salt går ned og blir ofte i magen.. Lykke til!

Eg har desverre ingen tips å komme med :( men eg håpar det var eit einganstilfelle for deg og at du slepp unna no når du er komt so langt :)

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Haha, første gang jeg har hørt noen sagt at folk er heldige om de har fått omgangssyken :laughing005
Hoho, ja sett i forhold til svangerskapsoppkast, så er jo det bare barnematen :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 14+4 i dag, og jeg har kastet opp for første gang i graviditeten... middagen ville slett ikke bli i magen :(
Så nå er jeg redd for at det er den nye trenden, og at jeg skal være mye dårligere fremover.

Har dere tips på hva det kan gå greit å spise? Fikk til noen flatbrød, speltkjeks og yoghurt naturell. Men det holder ikke lenge :(

Synes fryktelig synd i meg selv nå altså! Og har enda mer medfølings med dere som har spydd i månedsvis!

Hvordan er formen din i dag Ariem?

Takk for svar alle sammen! Det ser ut til at det var et engangstilfelle på lørdag. I går var jeg helt fin igjen, og var så lite kvalm som jeg ikke har vært siden begynnelsen av mai :) Og er helt fin i dag også, så langt iallefall. Kanskje det bare var en skikkelig crescendo-avslutning på kvalmeperiden :D

Back
Topp