HJEEELP!

Apeloffen

Forumet er livet
Nå blir jeg sint, får jo ikke til!! Tenkte jeg skulle legge inn nytt profilbilde av Elias, men bildet er for stort... Det er 615kb, og det må jo helt ned til 20kb.. Får det ikke til uten at bildet liksom blir helt borte i paint.. Er jo heeelt anal jeg[8|] Pleas hjelp meg noen, så skal dere få se en nydelig gutt[:)]

har du prøvd å forminske det til 50-50 da? eller 25-25? jeg gjorde det når jeg skulle ha bilde inn på et innlegg.
lykketil [;)] vil gjerne se en nydlig gutt jeg [:D]

Ja, jeg har jo prøvd det.. helt ned til 20-20... men bilde ble jo neste borte.. Men skal det kanskje blir det? Blir det større når jeg legger det ut..?[8|] hmmm.....

hmmm merklige greier [8|] men du kan jo prøve da [;)]

Ja, jeg skal prøve! Ikke le av meg hvis det bare kommer en prikk av ett bilde da.. har jo sagt jeg er helt anal..[:D]

he he he [;)] nei da [:D][8D]

nei.. d går ikke.. nå blir den liksom ikke mindre heller.. står fast på 37kb...[:@]

Så pen gutt du har fått. Og flott navn... Vår lille gutt skal også hete Elias, men han kommer først om 3 måneder... Vi gleder oss sånn!

Takk for det! Nydelig navn dere har valgt jah[:D] Spennende tid du/dere har i vente da!![:)] Tenkte jeg skulle legge ut nytt bilde.. Elias er bare 10 dager på bildet som ligger ute, og nå er han snart 4 mnd.. på tide med ett skifte, men får ikke til[:(]

Har dere prøvd den bildeoppskriften til bast på testforumet da?

Nope, visste ikke at der var en oppskrift.. får se etter[:D]

finner ikke noe oppskrift[8|]

Du går inn på hovedsiden her sånn.. øverst står det da testforum.
Den første tråden der inne heter bast sin oppskrift på bilder tror jeg.. følg det som står der [:D]

Back
Topp