Hjeeelp til navn! ( vanskelig )

Thisisme88

Betatt av forumet
Har en onkel som døde for noen år siden som jeg hadde et veldig godt forhold til.
Forrige gang jeg var gravid var han MYE i drømmene mine , denne gangen er han også i drømmene mine.

Så har tenkt å kanskje kalle opp ungen etter han på en eller annen måte.
Nå tror jo jeg det er en gutt vi skal ha, er 97 prosent sikker .

Men om det blir en jente så må det jo gå an å kalle opp på en måte.

Hva kan passe med Kjell eller Tore?
Kan man oppkalle på en måte uten å bruke navnene? ( er ikke så glad i de navnene )
Hvordan kan man kalle opp om det blir en jente? ( er siste barnet vårt )

Har en onkel som døde for noen år siden som jeg hadde et veldig godt forhold til.
Forrige gang jeg var gravid var han MYE i drømmene mine , denne gangen er han også i drømmene mine.

Så har tenkt å kanskje kalle opp ungen etter han på en eller annen måte.
Nå tror jo jeg det er en gutt vi skal ha, er 97 prosent sikker .

Men om det blir en jente så må det jo gå an å kalle opp på en måte.

Hva kan passe med Kjell eller Tore?
Kan man oppkalle på en måte uten å bruke navnene? ( er ikke så glad i de navnene )
Hvordan kan man kalle opp om det blir en jente? ( er siste barnet vårt )
Torunn, Torhill, Tora, Torine,
Klarer ikke komme på noen på Kjell annet enn Kjellfrid :P

Klarer du å finne noen guttenavn da? Som kanskje kan passe med Kjell eller Tore , eller noe som ligner på de navnene :p
Her er ett lite tips. Gå inn på www.norskenavn.no Så skriver du inn f.eks Kjell eller Tore i søkefeltet.
Da kommer det opp masse alternativer :)

Du kan jo f.eks søke på Thor eller Tor også.. Det har samme opphav som Tore.. kanskje du får flere alternativer :)

Tora, Torill, Tone, Torgeir, Torgar, Tobias.

Torkil (Tor fra Tore og kil fra Kjell)
Eller Torkjell

Kjetil, Kjerand, Kjersti.

Tenker som så at man kanskje ikke behøver å bruke hele navnet, men ta de første bokstavene i navnene.

Tora, Torill, Tone, Torgeir, Torgar, Tobias.

Torkil (Tor fra Tore og kil fra Kjell)
Eller Torkjell

Kjetil, Kjerand, Kjersti.

Tenker som så at man kanskje ikke behøver å bruke hele navnet, men ta de første bokstavene i navnene.

Ja, tenker det samme som deg ! å er vell det jeg er ute etter , fordi jeg liker ikke Kjell eller Tore noe særlig :p

Back
Topp