hjeeelp!!Mislykket spraytan

fjøsnisse

Glad i forumet
Noen som vet hvordan man kan fjerne selvbruning?Har store flekker på halsen og på hendene[:@]Sikkelig lekkert[:'(]

Nei vetkje eg...skrubba godt me grov vaskeklut vil nok fjerna litt, men trur kje du klare å fjerna alt med da.

Lykke te iallefall [:)]

uff, tørr nesten ikke å gå ut, føler meg som ei gulerot i forskjellige nyanser yummi[:'(]

skrubb og sitron kansje

Hårblekingsmiddel (20 volume peroxide developer). Dette får du kjøpt i parfymeriet, og denne kan brukes til å fjerne eventuelle flekker du måtte få. Dypp en q-tips i flasken og smør på de områdene der du ønsker å fjerne brunfargen -- vanligvis er dette streker eller flekker på innsiden av armen eller på hælen. Vask godt av etterpå!
PS: IKKE bruk dette til å fjerne brunfarge på større områder på kroppen. Hvis du misliker fargen, hopp i dusjen og ta enda en kroppspeeling. Peelingen vil ikke fjerne det helt, men det vil blekne det. Innen et par dager vil det være borte.
Et mildere alternativ til hårblekingsmiddel er tannkrem med blekemiddel.

ORIGINAL: GuttasMamma!

skrubb og sitron kansje

Jepp, sitron funker[;)]

som nevnt her, sitron.. evt kan du prøve vanlig olje (ikke matolje [;)] men f.eks. babyolje)

body scrub/peeling og sitron saf[;)]t.:P

ORIGINAL: geena_88

Noen som vet hvordan man kan fjerne selvbruning?Har store flekker på halsen og på hendene[:@]Sikkelig lekkert[:'(]

Bruk sånn der microfiber-klut for ansikt/kropp. Eller noe sånn skrubbe greier for ansikt/kropp (peeling)

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

legg ut bilde så vi kan analysere det[:D]

hehe det her var ikke så lett, har prøvd sitroner, sitronjuice,olje og skrubbet meg til blods men neeida, var like mye gulerot for det, til slutt gikk jeg å kjøpte hårbleking for å få det bort. Det funket men ikke så bra for huden kjenner jeg

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

legg ut bilde så vi kan analysere det[:D]

tenkte jeg og
[:D]

picturetime!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp