hjeeelp meg

x1xtrangtanga

Glad i forumet
[:)]

Ja, enig!! Ta med typen din eller en venninne.....

Hva har du lyst til selv, da? Hvis du er glad i han du er sammen med nå og vil satse videre på ham, råder jeg deg til å la være å bli med.

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Kjøp filmen når den kommer på DVD

Og kjøp micropop!!!

ska kjøpe den på dvd uanz noen som he sett an? mamma mia?
tror nok ikke jeg blir med.
an vet jeg he type men maser om og treffe meg heeele tia...
men men alt ordner seg til slutt[:)] får vi håpe[8D]

Late som om du ikke skjønner tegnia og si: "Ja så koselig. Tar også med 'navn på typen' for han har så lyst til å se den. Hvem andre blir med?"

ORIGINAL: ActionPaction

bli med på kino og gi mannen det han vil ha. hva gjør man ikke for litt pop-corn?

er jo ikke akkuratt for pocornen jeg ville bli me da, men føler meg så dom for an spør meg hele tia om vi ska finne på noe men finner altid unskylninger for og ikke kunne finne på noe

ORIGINAL: ~TuppeN~

ORIGINAL: snart mamma?

ORIGINAL: ActionPaction

bli med på kino og gi mannen det han vil ha. hva gjør man ikke for litt pop-corn?

er jo ikke akkuratt for pocornen jeg ville bli me da, men føler meg så dom for an spør meg hele tia om vi ska finne på noe men finner altid unskylninger for og ikke kunne finne på noe

eh, hva med å si du er opptatt???

eller liker du at han er der[;)]

vet ikke hvor mange ganger jeg he sakt dt til an. liker ikke at an er der eller liker og snakke me an som en venn av og til men ikke noe mere lissom

Løsningen er vel evt å kutte kontakten.. Hvis du ikke liker at han jakter på deg liksom..

Back
Topp