Hjeeelp mannen er blitt syk!

Lillepilletrilleapril

Forelsket i forumet
Jeg har termin om 15 dager, og i dag våknet mannen sørpe forkjøla! Er det mulig å ha sånn uflaks! Nå har han vært helt frisk i 6 mnd siden korona startet...

Snakket med sykehuset og han får ikke være med inn med mindre han kan vise frem en negativ korona test. Så i dag har vi vært på Volvat fordi alt annet er stengt i helgene for å ta test, men svar kan ta opptil 48 timer. Han har sikkert ikke korona, og jeg begynner sikkert ikke å føde før han får svar, men likevel!!! Såå kjipt og stress. Forrige barn kom 10 dager før termin, og d var styrtfødsel, så vet at der kan gå fort når det starter.

Måtte bare lette på trykket, hehe. Håper på å slippe å føde alene. Dumme korona!
 
Ånei, så kjipt!!! Håper virkelig han blir frisk igjen i tide❤️
 
uff sånn uflaks! Det er jo litt ironisk at man blir syk rett før fødsel også siden stress reduserer imunforsvaret og hva går man rundt å stresser for nå? Å bli forkjøla :shifty: drittsykdom!
 
Jeg har termin om 15 dager, og i dag våknet mannen sørpe forkjøla! Er det mulig å ha sånn uflaks! Nå har han vært helt frisk i 6 mnd siden korona startet...

Snakket med sykehuset og han får ikke være med inn med mindre han kan vise frem en negativ korona test. Så i dag har vi vært på Volvat fordi alt annet er stengt i helgene for å ta test, men svar kan ta opptil 48 timer. Han har sikkert ikke korona, og jeg begynner sikkert ikke å føde før han får svar, men likevel!!! Såå kjipt og stress. Forrige barn kom 10 dager før termin, og d var styrtfødsel, så vet at der kan gå fort når det starter.

Måtte bare lette på trykket, hehe. Håper på å slippe å føde alene. Dumme korona!
Uff så kjedleig. Får håpe han blir fort frisk igjen og at dere får svar på testen før ting begynner å skje. Er så typisk. Jeg ble kjempeforkjølet noen dager før jeg ble vurdert satt i gang og måtte legges inn. Havnet først på isolat og måtte bli der til jeg fikk negativ test. Men etter negativ test fikk jeg komme på vanlig rom og få besøk av mannen. Så da jeg ble satt i gang fikk jeg Føde vanlig med mannen ved min side både før, under og etter fødsel til tross for at jeg var veldig forkjølet. Mannen ble selv veldig forkjølet dagen etter vi kom hjem. Så det er virkelig den tiden nå.

Lykke til :happy:
 
Håper dere får raskt svar som viser negativ test!
 
Takk alle sammen! Fikk i dag heldigvis negativ test, men etter ny samtale med sykehuset viser det seg at han uansett ikke får være med inn dersom han har forkjølelsessymptomer. Så nå håper jeg på ekstremt rask bedring, ellers må jeg kanskje føde alene:-(
 
Takk alle sammen! Fikk i dag heldigvis negativ test, men etter ny samtale med sykehuset viser det seg at han uansett ikke får være med inn dersom han har forkjølelsessymptomer. Så nå håper jeg på ekstremt rask bedring, ellers må jeg kanskje føde alene:-(
Masse god bedring til mannen!!
 
Takk alle sammen! Fikk i dag heldigvis negativ test, men etter ny samtale med sykehuset viser det seg at han uansett ikke får være med inn dersom han har forkjølelsessymptomer. Så nå håper jeg på ekstremt rask bedring, ellers må jeg kanskje føde alene:-(
Har han blitt frisk igjen?
 
Takk alle sammen! Fikk i dag heldigvis negativ test, men etter ny samtale med sykehuset viser det seg at han uansett ikke får være med inn dersom han har forkjølelsessymptomer. Så nå håper jeg på ekstremt rask bedring, ellers må jeg kanskje føde alene:-(


Kanskje du skulle ordnet deg en backup sånn i tilfelle? Må jo være bedre å ha med ei god venninne eller annet familiemedlem enn å føde alene? Ved ene fødsel min var mannen bortreist. Da hadde jeg med meg svigermor :Heartred
 
Kanskje du skulle ordnet deg en backup sånn i tilfelle? Må jo være bedre å ha med ei god venninne eller annet familiemedlem enn å føde alene? Ved ene fødsel min var mannen bortreist. Da hadde jeg med meg svigermor :Heartred
Har hatt mamma som back up, selv om jeg vet ikke om det hadde vært optimalt. Men i dag mener heldigvis mannen han er helt frisk, så regner med det skal gå bra nå! Håper det! Ellers er jeg ikke så opptatt av å ha med noen andre, vil egentlig bare ha med mannen;-)
 
Så bra at han føler seg bedre! Kjekt med backup, men mannen bør helst være med og se hva han har stelt i stand:joyful: Lykke til med fødsel når den tid kommer!
 
Back
Topp