Hjeeelp!! Gravid men redd!

Archery90

Andre møte med forumet
Ja da slo testen ut positivt i dag! Noen dager før mens! Dette blir min og mannens 5. Graviditet men ingen barn! :( kjenner både glede og redsel! Trenger litt støtte og råd fra flere som sliter! En føler seg alene i slike situasjoner! Særlig pga mine venninner som har barn har fått det rimelig lett!

Ja da skjønner jeg at du er redd. Men vi får håpe at det går veien denne gangen.

Får dere noe hjelp når dere har mistet så mange ganger?

Gratulerer! Det kommer helt sikkert til å gå bra. Jeg krysser fingrene for dere :happy:

Jeg fant ut for en uke siden at jeg var gravid, er i uke 4+4 nå. Dette er første gangen jeg er gravid og jeg er livredd for at det ikke skal gå bra! Jeg er bekymret 24/7 og klarer nesten ikke å tenke på noe annet. Utrolig slitsomt. Og kjedelig at man må vente så lenge for å finne ut om alt er som det skal... Men alle sier at jeg ikke må bekymre meg sånn og at det kommer til å gå bra, men jeg klarer virkelig ikke å slå meg til ro med det.

Har du en fast jordmor du kan kontakte? Det ville jeg gjort!

Nei, jeg har ikke en fast jordmor. Vi skal flytte til en annen by i juni og tenkte jeg skulle kontakte jordmoren der når vi har flyttet. Men nå har jeg nettopp bestilt en tidlig UL 9.mai, bare sånn at jeg får se at den lille ikke ligger utenfor livmoren eller noe sånt.

Vi for håpe det vil gå deres vei denne gangen. Er leit å ha det slik:(

Sender deg en klem og håper det er 5 forsøket som gjelder;)

Gratulerer med positiv test! :)
Jeg skjønner godt at du blir nervøs etter at det har gått galt så mange ganger :o Men du må da få krav på tett oppfølging? Snakke med legen?Mange tar jo hcg prøve for å se at det øker? Eller ta kontakt med jordmor allikevel, det er jo over 1 måned til dere skal flytte.
Godt å få tatt UL da, så dere får se hvordan det står til inni der :)
Lykke til med spiren!!

Jeg hadde tre sa på rad. Da jeg ble gravid for fjerde gang gikk jeg rett til legen min og forklarte ståa. Fikk tidlig ul og masse oppfølging. Det hadde vel ingen innvirkning på hvordan det gikk, men det var en god støtte. Og det gikk bra! Nå har jeg to herlige unger. Krysser fingrene for deg! Gratulerer med positiv test! :)

Gratulerer :-) hoppas verkligen me hela mitt hjærta att detta går bra før er :-)

Tusen takk for mange gode ord! Skal til legen på mandag! Er sykemeldt fra da og antagelig ut hele svangerskapet! Blir noen lange måneder, men om det gir resultat er det verdt det! :) skal ha en god del oppfølging! Antagelig henvist videre til Rikshospitalet! Så blir spennende å høre hva han sier på mandag! Har verdens snilleste lege så ikke redd for at han ikke tar meg på alvor! :)
Det er absolutt ikke noe gøy å konstant bekymre seg! Prøver å ikke tenke så mye på det, men lettere sagt enn gjort! krysses alt som krysses kan for at det er vår tur i desember! Min mann har bursdag da så hadde vært fint for han :)

Back
Topp