Hjeeelp...full av kviser :(

Nesten hele ansiktet er fullt av små kviser :eek: Også helt plutselig! Har ikke hatt kviser siden jeg var 14 eller noe..
Ikke i mitt forrige svangerskap heller.. Er det pga. hormoner?? Hva evt. kan hjelpe??

Jepp, pga hormoner!! Er noe dritt! Her har jeg ikke i ansiktet, men på rumpa :o :o

Øverst på ryggen ja og skuldrene her også, og noen fler i ansiktet enn normalt :/

Hadde kjempemasse kviser i ansiktet de 5 første ukene.. Helt forferdelig! Store,vonde kviser i tillegg til de små.. Gikk utover både humøret, selvbildet og selvtilliten etter hvert... Men mot slutten av uke 5 begynte de sakte å forsvinne.. Er nå 7+1 og har kun noen røde områder etter de verste kvisene.. Hadde ikke en eneste kvise i mine to forrige svangerskap.. Har 2 jenter,så er spent på å se hvilket kjønn det blir denne gangen :)

Jeg satt akkurat og irriterte meg over det samme! Store ømme kviser langs kjeven og rundt/på haka. Ikke noe å gjøre med dem heller... Jeg er jo klemmer til gangs :$ Jeg renser jo huden morgen og kveld og det hjelper nada!! :( Synes også det går utover selvtilliten.. Og de er skikkelig vonde og røde også

Huff...må si det plager meg ganske mye :( har sittet og googlet nå i flere timer etter kjerringråd, men det var visst ikke noe hjelp å få siden det er hormonelt :( men mange sier at det kan gå over rundt uke 12, og det håper jeg virkelig at det gjør, for jeg ser jo ut som et pizzaface :eek: Men selvsagt, premien er verdt det ganger 1000 :Heartbigred

Godt å høre at det ikke bare er meg som sliter med dette! Utrolig kjedelig og går veldig utover selvfølelse og tillit. Heldigvis har ingen sagt noe spesielt, kun jeg som henger meg opp i det ;) Føler med dere alle som sliter med dette, vi får krysse fingrene for at det går over etterhvert og tenke at premien i enden er verdt det <3

Jeg får både kviser og flere sånne hvite flekker.. Er så irriterende. Får kviser på steder i ansiktet jeg ikke var hatt det før. Orker heller ikke drive å sminke meg for å skjule det:-P håper virkelig dette er noe som gir seg:-P

Har også poppet frem noen i ansiktet her, jeg har aldri kviser omtrent. Ikke sist jeg var gravid heller....Håper de forsvinner like fort som de kom!

Gullskatt juli12:)

Back
Topp