HJEEEELP !!!!

minsinlilleskatt

Elsker forumet
Er det noen som kan hjelpe meg ? [&:]
 
Skal giftes 11 aug 07 og problemet mitt er at nå når vi har hatt så nydelig vær, er hele overkroppen min angrepet med soleksem [:(]
noen som har noen gode råd jeg kan prøve?
har vært hos lege[X(]  men  fikk bare kortison salve der som ikke hjelper[:(][:(] huden min er så klumpete å stygg å klør  hele tiden....[&o][&:] 
 
Håper kansje noen har noen  gode råd eller erfaringer å dele med meg som kan hjelpe ... er skikkelig desperat [:o]
 
Takk prøver alt eg får råd om eg  [;)]
 
 
ORIGINAL: Mamma$ lille £ngel

Jeg har slitt med dette lenge, og det eneste jeg kan råde deg til er å smøre inn huden med HØY solfaktor som beskytter mot UVA og UVB stråler! Høy, da snakker man oppe i 50-60! Minsk gradvis faktoren når du kjenner at det hjelper! 
 
Og for selve utslettet, spoer apoteket om Vitapan salve..Den er veldig oljete men fungerer fint paa utslett, eksemer og toerr hud...
 
ORIGINAL: angelen

Er det noen som kan hjelpe meg ? [&:]

Skal giftes 11 aug 07 og problemet mitt er at nå når vi har hatt så nydelig vær, er hele overkroppen min angrepet med soleksem [:(]
noen som har noen gode råd jeg kan prøve?
har vært hos lege[X(]  men  fikk bare kortison salve der som ikke hjelper[:(][:(] huden min er så klumpete å stygg å klør  hele tiden....[&o][&:] 
 
Da jeg var på en lang ferie i Thailand for noen år siden, ble jeg styggelig
brent og jeg fikk blemmer og det verste som hører med. Jeg klinte meg inn
med ketchup to dager på rad og holdt meg inne. Det funka bra! Du kan jo alltids
prøve[:D] 

Håper kansje noen har noen  gode råd eller erfaringer å dele med meg som kan hjelpe ... er skikkelig desperat [:o]
 
Oij, det ble rotete.. Det var ikke meningen!!
 
jeg har også fått soleksem et par ganger, men fikk et odt råd av min kjære mormor. hun smørte ryggen min med potetesmel noen ganger til dagen å det var så godt å lindret kløen også.. pluss at jeg brukte litt alovera i tillegg. hb det kan hjelpe deg også lykke til:)[:D]
 
Back
Topp