Hjeeeelp!!!

Iselin2

Forelsket i forumet
Fant ut nå at jeg har fått bostøtte di siste tre mnd, uten å ha krav på det..
Jeg får inn så mye forskjellig, og bare rundt den 10. hver mnd får jeh inn tre forskjellige beløp (bidrag, ekstrajobb og da tidligere bostøtte)..
Jeg har ikke tenkt over hva av penger som kommer inn, og da heller ikke sjekket.. Var sikker på at bostøtte går automatisk, at det blir avsluttet når jeg bytter adresse, men det gjør det tydeligvis ikke. Noen som vet hva jeg gjør da? Litt sånn veldig redd for om jeg kan bli tatt for svindel..?

Du må melde fra til husbanken og sannsynligvis betale tilbake det du urettmessig har mottatt.. Jeg vil tro at du har fått vedtak på bostøtte og der står det nok helt sikkert at du selv må melde fra om alt som kan ha konsekvens for støtten du mottar.... Gjør det mandag morgen!!

Må gjøre det til mandag ja! Håper jeg enten kan få en nedbetalingsplan eller slippe unna, har ikke di pengene i baklomma nå.. Ja, det står nok i papirene, men jeg er - som så mange andre- veldig dårlig på å faktisk lese hele papiret.. Leser bare litt.. Kanskje jeg må bli flinkere til det også!!? Hehe.

Trodde man måtte søke hver måned om bostøtte. Iallefall det som står på papirene angående bostøtte. Men skynd deg å ring husbanken før det går så langt at du blir skyldi masse penger. Lykke til :)

Tror det er Vær 3 mnd man må søke. Er slik her iværtfall.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Her må man ikke søke hver mnd, heller ikke hver 3..
Må ringe di i mårra tidlig. Å hååååper jeg ikke får noe straff.. Hehe.

Back
Topp