Hjeeeelp!

milla1986

Elsker forumet
Jeg må ut å handle stoff (ikke narkotika) nå med en gang, for hun som skal sy underkjolen til dåpskjolen måtte ha den i morgen... [8|][&:][&o]

Men hvor i alle dager selger de stoff nå om dagen da? De selger jo ikke sånt på kid,princess osv.

ORIGINAL: milla1986

Jeg må ut å handle stoff (ikke narkotika) nå med en gang, for hun som skal sy underkjolen til dåpskjolen måtte ha den i morgen... [8|][&:][&o]

Men hvor i alle dager selger de stoff nå om dagen da? De selger jo ikke sånt på kid,princess osv.

Hm, vet det er en butikk i Eidsvoll sentrum som selger stoff :)
Husker ikke hva den heter men :p ligger ved siden av den brudebutikken der... (hvis den er der enda..)

Aner ikke, men dytter for deg[:D]

Kansje sparkjøp selger? Vet di selger stoff i lenger der... Men vet ikke hvilke stoff

Du har ikke noen stoff og stil butikker i nærheten??

Hehehe måtte dra litt på smilebåndet her nå, du skriver så festlig[:D][:D][:D] Men vet ikke ang stoff, en lokal sybutikk?! Håper du finner noe[:)]

Eeh nej.. Den butikken du nevnte Ijea var nok stengt for ingen tok tlf der..
Jeg har ringt Jysk, å de hadde ikke lyseblått, bare med mønster.
Også har jeg ringt Pandura men de hadde heller ikke....

Jeg får undersøke på dagtid i morgen, var litt vel sent å få beskjed kl 16 om at hun måtte ha dåpskjolen allerede i morgen..[&:]

ORIGINAL: sid10

Hehehe måtte dra litt på smilebåndet her nå, du skriver så festlig[:D][:D][:D] Men vet ikke ang stoff, en lokal sybutikk?! Håper du finner noe[:)]

[8D]

Back
Topp