Hjeeeelp!

Destiny85

Forumet er livet
Satt i senga til Amalie isted, hun våkna og gråt naturlig nok.
Tok henne i fanget, koset med henne og ga henne trøst. La henne ned igjen å hva ser jeg? Det renner melk fra puppene mine[&:]

Da må du nok bare finne fram ammeinnleggene,snepsi [:)]

Har ikke nåååå lyst å ligg med bh om natten allerede nå[:'(][&:]

Heisann, kroppen er i gang ja! Får satse på at det bare er noen tilfeller innimellom det renner, og at det ikke er storproduksjon på gang alt [;)]
Ser ikke ut som om du får melkeproduksjonsproblemer iallefall [:)]

Hehe, jeg har faktisk venta litt på det der, siden det rant melk så tidlig hos deg da du gikk med Amalie også! [:)]

Kan jo hende det bare er når du hører barnegråt da, men kjekt å ha ammeinnlegg i hus [:)]

ORIGINAL: Destiny85

Har ikke nåååå lyst å ligg med bh om natten allerede nå[:'(][&:]

jeg og måtte ligg med det for her og rant det av puppene mine når jeg gikk gravid men det va enda tidligere enn du.
Nesten fra begynnelsen så jeg gikk lenge med det helt fra jeg vart gravid nesten te han slutta og ammes hehe.

ORIGINAL: Kvitre

Heisann, kroppen er i gang ja! Får satse på at det bare er noen tilfeller innimellom det renner, og at det ikke er storproduksjon på gang alt [;)]

Begynte å renne i uke 19 sist, men måtte gi opp amminga når Amalie var 3 mnder[&o] Men etter å ha snakket med jordmor om det så sa hun det virket som jeg hadde trege melkeganger så jeg kunne løst problemet med en nesespray (det kom melk, men ifølge Amalie kom den ikke fort nok, dermed begynte hun å gråte). Kjekt å vite til denne gangen[;)]

Du skulle sett jordmødrene etter fødselen til Amalie[:D] Jeg endte jo opp med haste ks, så når jeg spurte om jeg skulle prøve legge henne til puppen etter overvåkninga så var de ikke så veldige optimistiske.. Jeg måtte forstå at det var ikke sikkert jeg hadde melk enda siden jeg ikke hadde født naturlig. La henne til og hun knotet litt, "ser ikke ut som du har fått noe melk enda nei" sier jordmor. "Joda, jeg har hatt melk siden uke 19 jeg" fikk hun til svar, da kom hun trampende og skulle bevise for meg at jeg ikke hadde melk[8D] Klemte på puppen og strålen sto fra hodegavelen på senga og en meter etter fotenden[8D][;)] Var ei som fikk et litt festlig ansiktsuttrykk[:D]

ORIGINAL: Skrållan

Hehe, jeg har faktisk venta litt på det der, siden det rant melk så tidlig hos deg da du gikk med Amalie også! [:)]

Kan jo hende det bare er når du hører barnegråt da, men kjekt å ha ammeinnlegg i hus [:)]

Her er det barnegråt ofte så det kan da bli festlig[8D]

Forventet det jeg også, men så gikk tiden og ingenting kom. Tenkte jeg var heldig og at det ikke kom siden jeg ble gravid uten hjelp denne gangen.. Men neeeida[8D]

Var barnegråt som utløste det sist også[&:]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: Kvitre

Begynte å renne i uke 19 sist, men måtte gi opp amminga når Amalie var 3 mnder[&o] Men etter å ha snakket med jordmor om det så sa hun det virket som jeg hadde trege melkeganger så jeg kunne løst problemet med en nesespray (det kom melk, men ifølge Amalie kom den ikke fort nok, dermed begynte hun å gråte). Kjekt å vite til denne gangen[;)]

Du skulle sett jordmødrene etter fødselen til Amalie[:D] Jeg endte jo opp med haste ks, så når jeg spurte om jeg skulle prøve legge henne til puppen etter overvåkninga så var de ikke så veldige optimistiske.. Jeg måtte forstå at det var ikke sikkert jeg hadde melk enda siden jeg ikke hadde født naturlig. La henne til og hun knotet litt, "ser ikke ut som du har fått noe melk enda nei" sier jordmor. "Joda, jeg har hatt melk siden uke 19 jeg" fikk hun til svar, da kom hun trampende og skulle bevise for meg at jeg ikke hadde melk[8D] Klemte på puppen og strålen sto fra hodegavelen på senga og en meter etter fotenden[8D][;)] Var ei som fikk et litt festlig ansiktsuttrykk[:D]

Jeg brukte den nesesprayen i starten med Adelèn... Syntocinon heter den! Fikk den på barsel og så fikk jeg resept på ny av fastlegen...[:)]

Funka den eller? I så fall ser jeg mer optimistisk på å få til amminga til nestemann[:)]

jeg har kjøpt meg en deilig sloggi top, jeg putter ammeinnlegg i på natta. ganske deilig og sove med igrunn, så kommer til og kjøpe fler av dem[:)] 

ORIGINAL: Gurine84

jeg har kjøpt meg en deilig sloggi top, jeg putter ammeinnlegg i på natta. ganske deilig og sove med igrunn, så kommer til og kjøpe fler av dem[:)] 

Hvilken str har du da? Finnes den i store str?
Og hvor får du kjøpt de?[:)]

ORIGINAL: Gurine84

Hvilken str har du da? Finnes den i store str?
Og hvor får du kjøpt de?[:)]

jeg kjøpte str. 40, var ihvertfall opp til str 44 så jeg.
kjøpte den på cubus, 129kr[:)]

Back
Topp