Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Loven sier at man må ha minst så og så mye i inntekt for å kunne få inn noen til norge.. hvor mye summen er, vet jeg ikke.. Men for noen år tilbake var den på 110.000..
Fant dette i et annet forum, og det ble skrevet i april i år.. Så du må tydeligvis ha en inntekt på over 217.600 i året, og kunne dokumentere dette.
"Jeg må dokumentere inntekt over 217 600,- i året (altså kan jeg ikke oppholde meg mye i utlandet for å være med min kjære, da jeg ikke lenger holder meg over den inntekten) "
Okei.. Takk for svar.. BF tjener nesten 400000 i året.. Han søkte om nedsettelse av bidrag,men fikk avslag.. Gikk opp i stedenfor..Nå har han klagd md den begrunnelse at kona hans er kommet til Norge og han må forsørge henne.. MEN en av årsakene til at han mener han må få det satt ned,er at han har 9000 i mnd i kredittkortgjeld og lån + 3000 i mnd på billånet og mener derfor at han ikke har råd til å forsørge henne.. Han har hverken studielån eller boliglån..
Det skulle ikke hatt noe å si uansett hvor mye lån han har, ettersom kona ellerede er her i landet. Sliter dem, kan jo henne ta seg jobb eller melde seg arbeidsledig hos nav og få penger der. Pappa betaler ennå bidrag for søstra mi, 2300 i mnd. han har ca 23.000 i mnd, og 20.000 i faste utgifter.. så det spiller ingen rolle..