hjeeeelp her....

millemax

Glad i forumet
jeg får ikke lagt inn bilde i profilen min, prøvd i 1 j#### time nå.....
noen som kan hjelpe?
nå er jeg så oppgitt....
http://img419.imageshack.us/my.php?image=magan25rb.jpg

Får det ikke til jeg heller[&:] Ville bare si at Mille Sofie var ett veldig søtt navn[:)]

tusen takk[:D]

er det bilde under nicket ditt du mener?

jjaaaaaa.....

gå på min avatar, å last opp et eget bilde! da skal det komme opp, slik som jeg har en stork [;)]

jeg har prøvd på det i 1 time.....bildet er lasta ned, og limer det inn på url adr min avatar.
så trykker jeg oppdater, og deretter ok, men det kommer jo ikke noe.........
jeg får bare limt det inn på selve teksten på innlegga her, som jeg gjorde på det øverste her......men da kommer jo bare selve adr opp.

er helt på jordet jeg...[&:]

kansje det var for stort? Kom det opp?
Merkelig, kansje hele systemet har problemer, men det gjør det jo rett da [8|]

jeg har minska det, så jeg får det opp, men det blir ikke lagra.....

passe frustrert her nå ja.....[&:]

Æsj da...skjønne det godt! Men kan du ikke bare lime det inn nederst her i profilen din, sånn at det kommer automatisk opp hver gang? Husk da å skriv image foran & bak bildet da [;)]

eller lag en ny ticker med bildet av deg ved siden av...for den flotte magen må du jo ha med [:D]

hvordan gjør jeg det da?

tusen takk for at du er så tålmodig med meg her....

det stå . dette må du skrive for hånd, det er ikke kapper å trykke på der. Det er sånn jeg har bilde av den høa mi feks.

MEN for å få lastet opp eget bilde som er lagret på maskinen din MÅ du bruke (feks) http://www.imageshack.us/

men ser at den siden kan du fra før[;)]

ser du plages [:@]

Husk foran, og [/image] bak. IKKE mellomrom!

Du ser at det er en / på den bakerste imagen????

får ikke til jeg heller, og ikke får jeg til å legge ut slike nusselige "rugebarometer" som mange har[&o]
er visst ikke sælig klok på dette jeg( rødme )[:)]

tusen takk for hjelpa kathrine, men jeg gir opp[:)] tror jeg har prøvd alt.

på den siste her trur jeg du har mellom rom mellom adressen din & imagene...det skal du ikke ha! men skjønne du gir opp [;)]

Bare hyggelig å hjelpe [:D]

ORIGINAL: Storm

får ikke til jeg heller, og ikke får jeg til å legge ut slike nusselige "rugebarometer" som mange har[&o]
er visst ikke sælig klok på dette jeg( rødme )[:)]

Har du sett oppskriften som ligger på testforumet?

hei millemax!
så at du skulle kalle jenta di mille sofie? det er kjempe fint ..
har faktisk tenkt på nesten det samme, bare milly sofie men tror ikke samboeren er helt enig så det blir nok noe annet [:D]

hei miss85.

ja det ble mille sofie til slutt....var egenklig meningen med emilie, men syns det er så mange som plutselig heter det, så da ble det mille istede[;)]

syns det er kjempe søtt[:D]

Back
Topp