Hjeeeelp! Bloggen min..

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Laget meg blogg i går og har akkurat nå 241 besøkende...

Why?

kjekt lesestoff? [:D]

Haha, nei egentlig ikke.. Bare dagboka mi frem til bryllupet.. Så mest for min egen del[8D]

Må jo være noe feil på den telleren, er nå 334 og leser bloggen min.. Bloggen som har jeg har skrevet 2 korte innlegg i...[8|]

har du reklamert mye for den? Noen er jo kjempepopulære så det kan jo stemme! Jeg for min del har skjelden mer enn 5-10 besøkende hver dag og det tok 6 mnd før jeg hadde hatt 1000 besøkende[8D]Så den er ikke riktig så populær som din! Får du tilbakemeldinger da?

ORIGINAL: ~Mirabell~

har du reklamert mye for den? Noen er jo kjempepopulære så det kan jo stemme! Jeg for min del har skjelden mer enn 5-10 besøkende hver dag og det tok 6 mnd før jeg hadde hatt 1000 besøkende[8D]Så den er ikke riktig så populær som din! Får du tilbakemeldinger da?

HAr kun gitt link til noen venninner.. Å det er ingen av disse såkalte gjestene som kommenterer noe der heller...

Folk kan ha gitt det videre feks, eller så er det veldig lett å finne nye blogger og slikt da. Så det er jo ikke så rart at det kan blir sånn [:D] 

Back
Topp