Hjeeeeelp

Mamma til to84

Forelsket i forumet
Satt og så på tv nå, og plutselig kjentes det ut som jeg tisset på meg, så fortet meg inn på do, og det var blod, det rant og rant, masse, og kom ut klumper, blod klumper, hva er dette???
Noen her som har opplevd dette??
Jeg fikk ei vakker jente den 29 august, så er jo 12 dager siden, har hatt sånn minimalt med blod og slim siste dagene, så ble skremt nå!
Det rant jo, blør enda, men ikke så ille, verker litt i magen oxo!!

Noen, opplevd, vet noe?? Hjelp??

renselsen?? min stoppe etter 2 uker og kom igjen for fullt etter det og stoppet ikke før det hadde gått  4 uker til...

Men det var friskt mørke rødt blod, med mørke klumper i !
Skal ikke renselen vare litt anderledes enn det??

jeg hadde masse klumper!!! masse!!! stooore mørke klumper som kom klaskene ut (sorry detaljer) når jeg dusja.

Ble skremt her jeg, for det bare rant og rant, friskt blod, kjente jeg ble svimmel lissom, og redd!
Herregud, hehe!

huff.. ikke greit å bli skremt slik...

[:)]Det er på en måte en "sårskorpe" inne i livmoren ,der morkaken var ,når den sårskorpen løsner vil de fleste få en blødning - ganske kraftig ,med rester av koagulert blod i tillegg.(Altså ,jeg er sykt dårlig til å forklare!) Jeg fikk i alle fall beskjed på barsel om at den blødningen kom til å komme mellom dag 10 og dag 16 ca. Helt normalt i alle fall.

Jeg hadde akkurat det damme da jeg hadde fått min første. Ble kjemperedd, men fikk forklart etterpå at det var ganske vanlig rundt 2 uker etter fødsel[:)]

Fin dato datteren din er født på forresten[:D]

Back
Topp