hjeeeeelp....:(

Cizza03

Forumet er livet
Jeg trenger RÅD....jeg startet med PROGYNOVA tabletter nå ved mens...men de tar knekken på meg....[:(]sliter med MIGRENE,HUMØRSVIGNINGER OG OPPKAST....[:@]
NOEN SOM HAR RÅD???????????

Jeg må bli gravid...har ikke lyst å avslutte nå for å bynne på nytt ved neste mens...da kan jeg få slippe disse tablettene...off...
Sist jeg tok disse tablettene i vinter så forsvant bivirkningene etter 1 uke el 2...så håper at det gjør det denne gang oxo...får meg ny jobb i sommer...de har gått med på at jeg kan bynne 1 agust...passer bra viss jeg blir dårlig viss jeg får pos test i juni...(stiger fra 67%-100%)
så denne nye jobben trenger jeg,må ha mer penger...
men er det noen som vet om noe som hjelper på med disse bivirkningene....de knekker meg i to,hodet henger ikke med lenger[:(]...har bare tatt de i 3 dager...el er på 3 dag nå...
HJEEEEEEEELP......[:(][:(][:(][:(]

Jeg har svart deg på PM.

håper at det går bedre snart, hvor lenge har du igjen med tablettene da?

Takktakk for fine svar og god hjelp...skal ta disse tablettene helt til 10 svangerskapsuke viss jeg tester pos på dag 14 etter innsetting..tester jeg neg så slutter jeg samme dag...men i februar når jeg hadde innsetting da så hadde jeg bare migrene i 1-2 uker..virket som om viss jeg tok tablettene på faste tidspunkt så gikk migrenen over...men viss jeg glemte et tidspunt så kom migrenen tilbake...håper at migrenen stabiliserer seg ettervært...tungt og slitsomt når det er så ille at man sovner av utmattelse ved migrene...[:@]

Hm....da har jeg et tips til, spis til faste tider og ha 2 mellommåltider også, da snakker jeg om en frukt, et flat brød, en youghurt og lignendesw slik at det bare er litt, har ikke tenkt til å sette deg på fete kur vennen. Dette kan hjelpe generelt for migrene, leg deg til faste tider og stå opp til faste tider.

ORIGINAL: Ivara

Ikke noe hjelp herifra desverre, jeg kan ikke noe om dette.

Ville bare gi deg en goood klem! Leit å høre at du sliter slik med bivirkninger.
[/quote

takktakk for omtanken=)) ja det er grusomt,men må prøve å vær positiv,godt å få "klemmer" da=))[:)]

ORIGINAL: twinanne

Hm....da har jeg et tips til, spis til faste tider og ha 2 mellommåltider også, da snakker jeg om en frukt, et flat brød, en youghurt og lignendesw slik at det bare er litt, har ikke tenkt til å sette deg på fete kur vennen. Dette kan hjelpe generelt for migrene, leg deg til faste tider og stå opp til faste tider.

Takktakk..spiser lite,dårlig matlyst...men skal prøve å skjerpe meg...hihi[:)] du har mange gode råd til meg det er jeg glad for[:)]

ORIGINAL: ElinR

uffda!!! er d vanlig å bli så dårlig av disse tabl?? jeg starter på de når jeg får tr i slutten av mai.

det er ikke sikkert du reagerer slikt som meg...men ja det er jo nesten et helt A4 ark med bivirkninger...migrene,angst,tretthet,svimmelhet,kvalme,oppkast...er noe av det...men sist gang (tidligere i år) så fikk jeg bare migrene,som varte i 1-2 uker...den forsvant ettervært når jeg fikk tatt tablettene til faste tider...så håper det samme sjer igjen denne gang...jeg må sykmelde meg etter helgen...igår så spydde jeg 2 ganger på jobb,sikkert fordi jeg ikke tok hensyn til migrenen...men tidligere i år så jobbet jeg mens jeg hadde migrene,det klarer jeg  ikke denne gang...off azza...[:(] 
MEN lov meg at du ikke blir skremt...det kan hende du ikke reagerer noe,dette er den eneste medisinen jeg reagerer på når det gjelder all den medisinen jeg har puttet i meg under prøverør..så det er håp for at du ikke reagerer ElinR[;)]

ORIGINAL: CiZzYeN

uffda!!! er d vanlig å bli så dårlig av disse tabl?? jeg starter på de når jeg får tr i slutten av mai.

det er ikke sikkert du reagerer slikt som meg...men ja det er jo nesten et helt A4 ark med bivirkninger...migrene,angst,tretthet,svimmelhet,kvalme,oppkast...er noe av det...men sist gang (tidligere i år) så fikk jeg bare migrene,som varte i 1-2 uker...den forsvant ettervært når jeg fikk tatt tablettene til faste tider...så håper det samme sjer igjen denne gang...jeg må sykmelde meg etter helgen...igår så spydde jeg 2 ganger på jobb,sikkert fordi jeg ikke tok hensyn til migrenen...men tidligere i år så jobbet jeg mens jeg hadde migrene,det klarer jeg  ikke denne gang...off azza...[:(] 
MEN lov meg at du ikke blir skremt...det kan hende du ikke reagerer noe,dette er den eneste medisinen jeg reagerer på når det gjelder all den medisinen jeg har puttet i meg under prøverør..så det er håp for at du ikke reagerer ElinR[;)]

neida er ikke skremt!! gleder meg til å komme igang selv om jeg kanskje blir dårlig, MÅ bare holde ut !! [:D] hvor mange egg har du på frys? skal du sette inn 1 eller 2 egg?

Ja du sier noe der,vi må holde ut selv om vi blir dårlig,håååper så nderlig at det skal gå bra denne gang og at eggene overlever opptining...vi har 2 egg igjen på frys...her setter de inn bare et egg om gangen men har egentlig lyst å spørre om de vil sette inn 2 egg..må snakke med sambo om det først...hihi[;)]
har dere mange egg på frys da?

neida er ikke skremt!! gleder meg til å komme igang selv om jeg kanskje blir dårlig, MÅ bare holde ut !! [:D] hvor mange egg har du på frys? skal du sette inn 1 eller 2 egg?

Ja du sier noe der,vi må holde ut selv om vi blir dårlig,håååper så nderlig at det skal gå bra denne gang og at eggene overlever opptining...vi har 2 egg igjen på frys...her setter de inn bare et egg om gangen men har egentlig lyst å spørre om de vil sette inn 2 egg..må snakke med sambo om det først...hihi[;)]
har dere mange egg på frys da?

vi har et veldig sterkt ønske om å få satt inn 2 egg, og på papirene vi har fått står d at d stort sett settes tilbake 2 egg dersom ikke paret ønsker spes å få satt inn bare 1[:)] så vi håper inderlig dette går greit da,d bestemmes nok på ul[:)]
vi har 5 på frys[:)] dere som har 2 egg igjen burde fått lov å sette inn begge syns jeg[:)]

d skal lykkes for oss begge nå, CiZzYeN [:D][:D][:D]

Ja jeg skal snakke med de om dette,sjansen er jo større viss vi får satt inn to egg..så jeg håper på det[;)] håper bare at iallefall det ene overlever opptiningen men blir lykkelig om begge gjør det[:)] hihi[:)]
JA VI MÅ LYKKES,VI BARE MÅ DET, SÅ VI MÅ STØTTE OG BACKE OPP HVERANDRE[;)][;)] hihi...det er tunht,men vi må klare det[;)]

Back
Topp