Hjeeeeelp !!!

Tellerdagertilnurk

Flørter med forumet
*MIA*
Har ingen bukser som passer lengre :-( forrige gang eg var gravid så gjekk eg med buksene mine til eg va over 7 måneder på vei !!! Var ikkje tenkt å måtte kjøpe STORE bukser når eg e berre 11 veke !! Uff ... ( eit lite snev av hormoner ) noken andre som har samme problem ?

Har ingen bukser som passer lengre :-( forrige gang eg var gravid så gjekk eg med buksene mine til eg va over 7 måneder på vei !!! Var ikkje tenkt å måtte kjøpe STORE bukser når eg e berre 11 veke !! Uff ... ( eit lite snev av hormoner ) noken andre som har samme problem ?
Mammabuksene kom på for flere uker siden ;)

Har samme problem. Har en harembukse fra sist svangerskap som e kan bruke + at jeg har kjøpt en til. Gruer meg så for å bruke mammabukser for jeg vet jeg uansett kommer til å gå lei dem så vil vente så lenge som mulig. Ellers må jeg gå med tights og store topper. Jeg brukte også mine egne bukser hvertfall halve svangerskapet sist...

Har ikke kjøpt mammaklær enda.. Men har ikke sjans til å bruke buksene.. Bruker hårstrikk i stedet for knapp :P Ellers bor jeg i joggeklær. (Bruker heldigvis stor uniform på jobb).

Har pakket bort buksene mine for flere uker siden. Har ett par mammabukser fra tidligere som passer fint om jeg bretter ned tøystykket også har jeg ett par joggebukser som er veldig lave i livet.

Alt er ubehagelig som klemmer over magen. Har kjøpt min første mamma bukse.... He he, selv trenings klær er ubehagelig. Men har fått en flott kul

Har 2 bukser jeg kan bruke nå, men de strammer godt når jeg sitter. Går nesten bare med joggebukser hjemme.sist graviditet bodde jeg i tights og tunika.. Blir vel noe av det samme denne gangen også :-)

Trur nok eg må berre gå til innkjøp av mammabukser , så eg har kle å gå med :-) kor har dei finaste mammaklærene då ? Tips ? Noken de e fornøyde med ?

Hennes og Mauritz har overraskende fine mammaklær i år. Så det da jeg var innom å kjøpte sånn "bukse"forlenger sånn at jeg slipper mammaklær ennå. For hos meg er det bare ubehagelig, ikke for lite.

Det er sånne som gjør at du ikke trenger å ha igjen knapper og glidlåser. Ser ut som du har på deg en lang topp under genseren bare :)

Hennes og Mauritz har overraskende fine mammaklær i år. Så det da jeg var innom å kjøpte sånn "bukse"forlenger sånn at jeg slipper mammaklær ennå. For hos meg er det bare ubehagelig, ikke for lite.

Det er sånne som gjør at du ikke trenger å ha igjen knapper og glidlåser. Ser ut som du har på deg en lang topp under genseren bare :)

Genialt, det er akkurat en slik jeg trenger! Måtte kjøpe meg mammabukser fordi mine er som regel lukket og det strammet så ubehagelig på magen. De nye mammabuksene mine er utrolig fine på, jeg må ha slim fit hehe så jeg ble veldig positivt overrasket over at det fantes så fine mammabukser. Problemet mitt er at de siger så innmari mye ned og det kan vi ikke ha noe av :)

tror jeg må en tur på h&m altså :D

Her har jeg brukt mammabukser siden uke 7, var ubehagelig med vanlige bukser da.. Nå i uke 13, er de gamle buksene bare å glemme ;)

Her har jeg brukt mammabukser og joggeklær siden uke 7.. Alt strammer, og magen bare eser ut. Har litt å ta i fra før, men tidligere har jeg klart å holde det inn. Har ikke sjangs til det nå lenger. :p
H&M har overraskende fine mammaklær nå! Forrige svangerskap fant jeg ingenting jeg likte der, men nå har jeg funnet to bukser allerede. Verdt å ta en tur for å se! :)

Jeg også liker. Mammabuksene fra h&m best :-)

Akkurat det samme her! Jeg får bare innse at jeg ble stor tidlig denne gangen ;)

Back
Topp