Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan noen gi noen trøstende ord... noen som har hatt brun utflod... jeg hadde det i dag... panikken kom, men jordmor mente det ikke var noe.. men skal til legen i morra for sikkerhetsskyld....
Jeg kan prøve å trøste Hadde ganske mye brun utflod da jeg gikk gravid med yngste. Det gikk veldig fint Så vidt jeg har skjønt er det friskt blod i STORE mengder med tilhørende smerter som skal være skummelt
Pust rolig, så satser jeg på du blir ekstra beroliget etter legebesøket
Sniker fra annet forum.
Det er så forskjell fra person til person. Noen sier brun utflod ikke er skummelt, men at friskt blod er. Hos meg har det vært motsatt.
Dra til legen og sjekk, og ikke Google rundt etter svar. Alle er forskjellige!
Enig i det tror nå at google er ut for min del! Men var hos legen og han mente d var et blodkar eller uvi, siden litt bakt iurinen... kur mot det fikk jeg med fikk også en ul, og der inne sprellet ei lita jente med sterk hjertelyd lykke! Nsnakket og med jordmor og hun mente det samme! Og i kveld da jeg satt i stua fikk jeg for første gang kjenne jenta mi der inne... tydelige små dunk kom inne fra magen så nå gleder vi oss og regmer med at denne gangen er d våres tur !
Så godt å høre! Stort sett så går ting bra, men man burde heller høre med lege eller jordmor om man lurer på noe! Alle er så forskjellige, og et tilfelle for en kan være helt ulikt hos en annen!
Masse lykke til, og håper du slipper unna sånne ubehagelige blødninger! )