HJEEEEELP!!

happyduck

Glad i forumet
All maten vesla får i seg kommer i full fart opp igjen...Enkelte ganger holder det seg nede, men som regel kommer hvert måltid opp igjen og jeg har prøvd ALT! Prøvd mat uten melk, laget mat selv, gitt mindre porsjoner, gitt saktere, gitt mat uten klumper, grøt som omtrent er flytende....ja alt har jeg prøvd. Var på helsestasjonen i går og helsesøster sa bare at hun syntes det var rart men hun hadde jo god allmenntilstand og hadde lagt på seg så hun gjorde ikke annet enn å sette oss opp på en ny time om 1mnd.... Nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre....

om det ikke er omgangsyken, men hele tiden så kan jeg anbefale å dra til homopat.. Det hjalp i allefall snuppa her... Var nesten som å skru på en bryter...

Er ikke omgangssyken heller nei [&:] Blir bekymret selv om jeg ser hun er i god form og legger på seg. Engstelig for å legge henne fra meg etter hun har spist fordi jeg er redd hun skal bli kvalt....

jeg hadde tatt kontakt med fastlegen for en henvisning videre.. slik kan man da ikke holde på?

Virket liksom ikke det var noe å bekymre seg for i følge helsesøster så lenge allmenntilstanden er bra og vekta går opp. Men jeg klarer ikke roe meg med det for jeg skjønner jo at noe ikke er som det skal. Men nå har jeg nettopp prata med søstera mi. Svigerfaren hennes er homeopat så da får vi se hva han sier [:)] Ekle greier altså. Hun spiste jo brød og alt så godt for en stund tilbake men nå har vi liksom måtte gå tilbake til fin grøt og melk....og det kommer jo opp det også..

Forstår veldig godt hvordan du har det.. Da jeg tok det opp med barnelegen så tittet han bare i papirene og sa, hun legger på seg godt, og virker ikke plaget av det, så da gjør vi ikke noe med det..
(forstår jo godt det, er ikke bare bare det de må igjennom for å finne ut om det er noe galt..)

vi hadde i allefall kjempe hell med homopatmedisiner.. to dager etter vi var hos homopaten stoppet det og hun holder på maten.. Er kanskje en sjelden gang det kommer opp noe, men ikke i nærheten av den mengden det pleide...

Back
Topp