• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hjeeeeelp meg

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Noah er avhengi av smokk når han legger seg, og den smokken han pleier å bruke fant jeg jo ikke når han skulle legge seg..
Så da var rett og slett helvete løs  her..

Han nekter å ta nye smokker ( denne her har han brukt før ) så den var jo ikke helt ny..

Hva gjør man i en slik situasjon???

Ser det som et gyllent øyeblikk til å slutte med smokken.
Det vil nok bli litt skriking, men så går det fort over, og han er smokkefri.

ORIGINAL: Dollface™

lar han grine til han aksepterer sin skjebne [8D]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

Ja og når han får tilbud om smokk, så er det ikke du som tar den fra han.

lar han bruke flere smokker på en gang i framtiden slik at dere ikke havner i denne knipa igjen, hehe...[;)]
nei, huff...er vel ikke så mye å gjøre. dersom han nekter nye smokker så får han vel bare gråte. eller så får du sette mannen din i leteaksjon![:)]

ORIGINAL: dronningmia

lar han bruke flere smokker på en gang i framtiden slik at dere ikke havner i denne knipa igjen, hehe...[;)]
nei, huff...er vel ikke så mye å gjøre. dersom han nekter nye smokker så får han vel bare gråte. eller så får du sette mannen din i leteaksjon![:)]

Ja jeg har prøvd på det,men han får sin favoritt..
Tror smokken ble glemt hos mimmi og dadda etter han var der,men de fant den heller ikke..

Men han godtok den andre til slutt[:)]
For det ble ihvertfall stille der oppe..

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: dronningmia

Ja jeg har prøvd på det,men han får sin favoritt..
Tror smokken ble glemt hos mimmi og dadda etter han var der,men de fant den heller ikke..

Men han godtok den andre til slutt[:)]
For det ble ihvertfall stille der oppe..
hihihi,det er bra[;)]

Ja ikke sant..
Her er det ikke noe kjære mor gitt[8D]

Er bare smokken han er avhengi av her..

så flott at han tok tutten til slutt!   Må bare si til deg Tvilling74, at jeg syntes du virker veldig koselig, tenker på det hver gang jeg ser avataren din[:D]

ORIGINAL: VokserOGgror

så flott at han tok tutten til slutt!   Må bare si til deg Tvilling74, at jeg syntes du virker veldig koselig, tenker på det hver gang jeg ser avataren din[:D]

Åååå så hyggelig sagt av deg..
Jeg er nå bare meg selv[:)]

ORIGINAL: ~Stjernemor~

sinerer denne jei

Går utifra att du bør bytte smokken en gang i mnd pga att smokken kan bli oppbrukt og slitt  tor det er d att den kan løsne så derfor smart å dra i smokken vartfall 1 gang daglig meeeeeen dette veit du nokk

lykke til

Back
Topp