Hjeeeeelp, fort.

eplemos

Forumet er livet
Ble i går invitert på utkledningsfest hos ett vennepar i dag. Vi ordna barnevakt. Men ka kan eg kle meg ut som? Noe som ikkje er så sinnsykt dyrt som eg MÅ klare å skaffe i dag. Tenkte kanskje å gå på Fretex for å se om de har noe grellt der.
Kanskje være gammel dame? Er i str xxl og, så kan ikkje kjøpe kostymer kor som helst.

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

det første jeg tenkte var hore.., men det kan bli litt kaldt[:-]

gammel dame eller kanskje heks? Troll ? Cowboy dame ?

Var gravid negerhore i fjor. Cowboy dame var eg forrgje helg, var på Vassendgutane konsert. Men kan jo finne en heksekjole/trollkjerring kjole på Fretex iallefall.

Hva med sånn..............................*mangler navnet*...................... ett laken eller noe liknende i sort, grått eller brun. Ta en grov hyssing rundt oppe sånn at du får en hette.....

Kjøp sånn "karnevalsminke" og smink deg likblek og sort rundt øynene! Kjøp også en sånn.......*mangler ordet nok en gang*............................. En øks-liknende sak! [:D]

ORIGINAL: Vand

Hva med sånn..............................*mangler navnet*...................... ett laken eller noe liknende i sort, grått eller brun. Ta en grov hyssing rundt oppe sånn at du får en hette.....

Kjøp sånn "karnevalsminke" og smink deg likblek og sort rundt øynene! Kjøp også en sånn.......*mangler ordet nok en gang*............................. En øks-liknende sak! [:D]

hehe

ORIGINAL: Vand

Ja, det tror eg att eg går for. Trenger bare sminke da [;)] Husker ikkje ka det heter eg heller.

ORIGINAL: eplemos

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

det første jeg tenkte var hore.., men det kan bli litt kaldt[:-]

gammel dame eller kanskje heks? Troll ? Cowboy dame ?

Var gravid negerhore i fjor. Cowboy dame var eg forrgje helg, var på Vassendgutane konsert. Men kan jo finne en heksekjole/trollkjerring kjole på Fretex iallefall.

trollkjerring er jo noe da.. eller vampyr kanskje?

Back
Topp