Hjeeeeeelp!

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg kan ikke huske at jeg begynte og miste såååå mye hår tidlig i svangerskapet sist. Hyyyyyl :( Har jo fortsatt tydelige spor (les: ufrivillig lugg hele veien rundt) av ammehår enda til tross for det er 1 1/2 år siden sist. Jeg kommer til å bli hårløs i dette tempoet sjøl om jeg har mye å ta av ;p Tips anyone?

Jeg kan ikke huske at jeg begynte og miste såååå mye hår tidlig i svangerskapet sist. Hyyyyyl :( Har jo fortsatt tydelige spor (les: ufrivillig lugg hele veien rundt) av ammehår enda til tross for det er 1 1/2 år siden sist. Jeg kommer til å bli hårløs i dette tempoet sjøl om jeg har mye å ta av ;p Tips anyone?
Samme her ! Koster av så mye hår HVER GANG!! Skjønner ikke at jeg kan ha igjen noe til slutt :P

Jeg har mistet mye også. Til og med min mor reagerer

Samme her, mistet den store floka i dusjen i går :S å så er det så tuggete om dagen, blir små rar :p (mer enn normalt) hehe

Back
Topp