Hjeeeeeeelp!!!!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg og lillemor skulle stå opp nå. Samboeren min har reist på jobb og nå viser det seg at jeg ikke kommer meg ned trappen! :p Har for jævli vondt i bekkenet, og fikk krangla meg ut av senga - men klarer ikke trappa?! Herregud. :p

Ånei!:o ja hva gjør du da? Har du noen i nærhetn som kan hjelpe deg?:)

Næmmen huffda!! :( Du får sitte der på toppen av trappa til gubben kommer hjem da? :-/ Eller skal jeg komme å hjelpe? Hehe...

Næmmen huffda!! :( Du får sitte der på toppen av trappa til gubben kommer hjem da? :-/ Eller skal jeg komme å hjelpe? Hehe...

Har jo lillemor hjemme! :p putter ho i badekaret får å få tiden til å gå litt. Har send gubven meld og sagt at han må komme hjem :p

Hehe synes jeg ser dere begge i baljen ja:p håper mannen kommer fort:)

Nei huff da. Teit det da, å enda teitre at du ikke få plass i balja :P

Håper kælle din ser meldinga fort da.

Er ganske skrot i bekkenet i dag jeg å.

Å HA RIKKE FÅTT OPP KOMMODEN MIN. :(

Klær i hele stuam ÆSJ!!

God bedring snuppa, håper du kommer deg ned trappa snart :D

Samboeren har kommet til utsettning. Så nå sitter vi på badet og ser på at lillemor bader, og funderer over hvordan han skal få meg ned trappa. Har blitt nevt heisekran blandt annet. Hahah.

Huff,det er ikke noe artig! Bra han kom deg til unnsettning,han får prøve og bære deg ned,UTEN å dette ned trappa! :)

Uffda..så kjedelig!
Bra han kom hjem igjen da :)

Samboeren har kommet til utsettning. Så nå sitter vi på badet og ser på at lillemor bader, og funderer over hvordan han skal få meg ned trappa. Har blitt nevt heisekran blandt annet. Hahah.
Hahaha... Synes jeg ser den heisekranen... Håper det ordner seg!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hahaha var nesten ja!! Klarer ikke forklare hvordan VI kom meg ned :p Men jeg er nede nå da. Haha :p Gubben ler. Sier d ser ut som jeg har fått en stokk opp i fua. :s

Hahaha var nesten ja!! Klarer ikke forklare hvordan VI kom meg ned :p Men jeg er nede nå da. Haha :p Gubben ler. Sier d ser ut som jeg har fått en stokk opp i fua. :s
Huff.. har dere toalett nede da? hvis ikke hadde du sikkert holdt deg oppe :P Det er ikke gøy med bekkenløsning/låsning (aner ikke forskjellen).

Ja, heldigvis har vi do nede. Hehe:p

Skal til jordmor straks, heldigvis har ho sånn rullestol bane istede for trapp :p

Back
Topp