Noen som kan forklare /fortelle meg hvorfor Emma våkner opp med dårlig humør? Hun har sovet godt en hel natt, sovet 13 timer. Vi sto opp for en time siden, hun gav meg det sure fjeset da jeg kom inn (!!), så spiste vi frokost, så satte vi oss for å bygge duplo, så bare går hun og begynner å grine, så har hun "grini" siden det i 30 minutter - nå bare måtte jeg gi henne sutten... Vært sånn etter hun var syk - hele dager uten å være fornøyd - noe som rant over for henne i går da hun klikka max i vogna i byen... Hva skjer? Jeg hopper rundt himmlane blid for tiden jeg, vi driver å ordner for å flytte hjem, jeg på generelt basis hopper rundt og er ganske fornøyd med livet .. .. Men det smitter IKKE over for å si det sånn...
Vet ikke om jeg skal ignorere henne, da slutter hun og så kommer hun bort, om jeg ikke løfter henne så gråter hun igjen - løfter jeg henne opp så gråter hun når hun blir satt ned igjen.. Virker litt som hun er skjemt bort med all den bæringen nå... Æsj
Og james har reist så jeg er alene igjen.. dette skal bli en lang helg.....
Godt mulig hun kjeder seg, men dså mye "drama" fordi hun kjeder seg? Godt det er barnehage til mandag og hun er frisk igjen [:)]
(Vi ser ut som svisker begge to, eneste som funker er å bade - har blitt en del bad for å si det sånn - HAHAHA)
Hjalp når hun fikk sitte i spsiestolen og leke med penalet mitt og hive ut ALT som er oppi [&:][:D]
Vet ikke om jeg skal ignorere henne, da slutter hun og så kommer hun bort, om jeg ikke løfter henne så gråter hun igjen - løfter jeg henne opp så gråter hun når hun blir satt ned igjen.. Virker litt som hun er skjemt bort med all den bæringen nå... Æsj
Og james har reist så jeg er alene igjen.. dette skal bli en lang helg.....
Godt mulig hun kjeder seg, men dså mye "drama" fordi hun kjeder seg? Godt det er barnehage til mandag og hun er frisk igjen [:)]
(Vi ser ut som svisker begge to, eneste som funker er å bade - har blitt en del bad for å si det sånn - HAHAHA)
Hjalp når hun fikk sitte i spsiestolen og leke med penalet mitt og hive ut ALT som er oppi [&:][:D]