HJÆLP!!!

Lillegumman

Elsker forumet
jeg trenger, virkelig trenger, nye klær!!! er ikke noe jeg sier fordi jeg ikke føler at jeg har noe å ha på meg, men jeg trenger det faktisk!
alle klærne jeg har nå brukte jeg i fjor sommer og...en del av det har blitt utvidet av magen, og en del er utvasket, det er rett og slett slitt!!!
men jeg er ikke i noe shoppinghumør, spes ikke når jeg har med meg snuppa. hva skal jeg gjøre?

noen som vet hvilke plagg man burde satse på i høst? jeg er helt grønn....

ja, nettopp, ei venninne skulle jeg hatt med meg, men alle har barn!! [:)]

jeg er lys blond og ganske lita (157cm og rett over 50kg) så det er ikke alltid lett å finne ting. bukser er ALLTID for lange! er vel stort sett klassisk i stilen, men kan "tøffe" meg litt innimellom [:)] fikk beskjed av en psykolog jeg gikk til før jeg ble gravid at jeg måtte slutte å gå i rosa (jeg elsker jo rosa), sånn at ikke folk s på meg som liten og søt. hun ville at jeg skulle farge håret og!

jakke er i boks, kjøpte meg skinnjakke i våres, så det trenger jeg ikke [:D]

ORIGINAL: Samuels*mamma

ORIGINAL: Lillegumman

ja, nettopp, ei venninne skulle jeg hatt med meg, men alle har barn!! [:)]

jeg er lys blond og ganske lita (157cm og rett over 50kg) så det er ikke alltid lett å finne ting. bukser er ALLTID for lange! er vel stort sett klassisk i stilen, men kan "tøffe" meg litt innimellom [:)] fikk beskjed av en psykolog jeg gikk til før jeg ble gravid at jeg måtte slutte å gå i rosa (jeg elsker jo rosa), sånn at ikke folk s på meg som liten og søt. hun ville at jeg skulle farge håret og!

jakke er i boks, kjøpte meg skinnjakke i våres, så det trenger jeg ikke [:D]

Hvorfor det egentli? [:)]

Æ har akk bestilt masse klær fra H&M som ikke finnes her, i høst skal det gå mye i ullstrømpebukse/thigts, kjørt og store deilig strikkaklær [:D] mye i LILLA! elsker lilla [:)] Skal også invistere i nye jeans som passer til alt [;)]

de fleste får en sånn beskyttende holdning overfor meg, siden jeg er så liten. også ville jeg egentlig slutte å være liten og søt og lys og rosa, fordi folk så på meg som veldig ung og sårbar. og det er jeg jo ikke! så da er det om å gjøre å finne en anne stil som kan passe meg, kan jo godt bruke rosa, men ikke så søtt.
de store strikkaklærne som kommer nå er veldig kule, men jeg drukner i dem.... ser ut som ei boble med to pipestilker til ben og et lite hode på toppen....

Back
Topp