Hiver meg meg på tampen her :D

Gratulerer til deg! Her har vi også gått for tredjemann :)
Så gøy med flere «erfarne»! Det blir så koselig med en tredjemann! Har dere alltid visst at dere ville ha tre? Her var vi bestemt på to før vi fikk barn, men ombestemte oss når vi hadde fått nummer 2 :angelic: føltes ikke ferdig!

Wow! Så fort tida går!! Synes nettopp du var i prøveforumet :hilarious: mulig det ikke har gått like fort for deg, da - husker jo disse ukene som seige da jeg selv sto i det ved mine svangerskap :rolleyes: håper du har sluppet unna de verste plagene!

Wow! Så fort tida går!! Synes nettopp du var i prøveforumet :hilarious: mulig det ikke har gått like fort for deg, da - husker jo disse ukene som seige da jeg selv sto i det ved mine svangerskap :rolleyes: håper du har sluppet unna de verste plagene!
Ja, har sluppet unna det verste, men har måttet si det til "alle" :p magen er gedigen!

Så gøy med flere «erfarne»! Det blir så koselig med en tredjemann! Har dere alltid visst at dere ville ha tre? Her var vi bestemt på to før vi fikk barn, men ombestemte oss når vi hadde fått nummer 2 :angelic: føltes ikke ferdig!

Jeg har alltid ønsket meg 3, helst litt tette. Mannen var vel egentlig ferdig med 2, men så ombestemte han seg nå som han ser at babytiden er ferdig med de to største (og at det har gått så fort!). Veldig glad han ble med på en sistemann for jeg følte meg heller ikke ferdig :)

Last edited:
Back
Topp