Søte du! Tusen takk! Er sååå glad for å joine her i januarHar vært å sett i ikm-gruppa av og til, ble så glad når jeg så du hadde fått positiv test! Gratulerer så mye og velkommen hit til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søte du! Tusen takk! Er sååå glad for å joine her i januarHar vært å sett i ikm-gruppa av og til, ble så glad når jeg så du hadde fått positiv test! Gratulerer så mye og velkommen hit til oss
Så gøy med flere «erfarne»! Det blir så koselig med en tredjemann! Har dere alltid visst at dere ville ha tre? Her var vi bestemt på to før vi fikk barn, men ombestemte oss når vi hadde fått nummer 2 føltes ikke ferdig!Gratulerer til deg! Her har vi også gått for tredjemann
Ja 9+4 idagTusen takk!! Håper alt er vel med din lille spire
Tusen takk så koselig! Håper det går bare godt med ditt lille frøSniker, gratulerer så mye med positiv test! <3
Wow! Så fort tida går!! Synes nettopp du var i prøveforumet mulig det ikke har gått like fort for deg, da - husker jo disse ukene som seige da jeg selv sto i det ved mine svangerskap håper du har sluppet unna de verste plagene!Ja 9+4 idag
Tusen takk! Krysser fingrene så for deg som jeg har fulgt i prøveforumet du har hatt en røff ferd så nå er det din tur!Gratulerer og velkommen
Tusen takkGrattis
Ja, har sluppet unna det verste, men har måttet si det til "alle" magen er gedigen!Wow! Så fort tida går!! Synes nettopp du var i prøveforumet mulig det ikke har gått like fort for deg, da - husker jo disse ukene som seige da jeg selv sto i det ved mine svangerskap håper du har sluppet unna de verste plagene!
Så gøy med flere «erfarne»! Det blir så koselig med en tredjemann! Har dere alltid visst at dere ville ha tre? Her var vi bestemt på to før vi fikk barn, men ombestemte oss når vi hadde fått nummer 2 føltes ikke ferdig!