Hit vil jeg

Skal teste etter El denne mnd så jeg ikke bommer :) Vil inn hit :hug007

Håper virkelig jeg kommer inn her side jeg ikke kom meg i januar :(

Skal også ha innsett i mai, hvis egget fester seg blir det februar baby ;) Spennende :)

Skal også ha innsett i mai, hvis egget fester seg blir det februar baby ;) Spennende :)

Så spennende. Skal også ha insett i mai. Kan jeg spørre hvor du hører til? Kjenner ikke igjen navnet ditt ;-)

Det ble visst ikke noe januar baby på meg... :-( Krysser alt jeg har for at jeg kommer inn her, februar 2014 føles riktig for meg. Lykke til jenter! :D

Hører til St.Olavs :) Er ikke så veldig aktiv inne på assistert befruktning, men svarer der av og til ;) Har dagbok der inne også. Dette blir 1. Søskenforsøk, er så heldig å har ei jente fra før ;)

Begynte å blø idag:-( Så da håper jeg også at jeg kan komme inn her:-)

Kom meg ikke inn i januar forumet, så da håper jeg på februar 2014 eller mars 2014 :)

Min å kom 22 :p dumme tanta!
Ja, for noe dritt!! :P Skikkelig ute på tur syklusen min nå! Jeg skrøyt jo så av det etter pilleslutten at "Åneeida, syklusen min er like fin den! Holder seg på 28 dager som den har gjort i aaaalle år!" Men neida! Holdt i to mnd det (den andre av de to mnd var første pp), før den klussa seg heelt!! :P

Jeg vil hit. Men aner ikke når EL og IKM vil være, fordi denne gang gikk det 42 dager.. Arh. drittlei. Men håper på og satser på at 6 pp bli min pp :D :D Masse lykke til til dere alle :D

Jeg har sååååå lyst hit!

Back
Topp