Hit og dit :)

Chocolate girl

Elsker forumet
Heisan!
Tenkte jeg skulle introdusere meg jeg, hopper litt mellom Januar og Februar. Har termin 25 Januar, men er jo veldig vanlig å gå over tid for førstegangsfødende så har en følelse av at jeg kanskje havner i Februar til slutt, og mange her inne er jo nærmere meg i uker enn de som er tidlig i Januar..
Vi venter en liten jente og vi bor i Oslo og gleder oss masse! Jeg er 29 år gammel og har så langt hatt et veldig greit svangerskap så er kjempefornøyd med det [:)]
Er hjemme fra jobb ffor første gang etter at jeg ble gravid idag, men det er pga av forkjølelse og er bare utslitt av det nå...
Har smuglest en stund her inne og postet litt i ny og ne og synes det virker som dere er en kjempegjeng og håper jeg får lov til å være med litt her og!

Vi tar imot med åpne armer [;)]
Jeg var også forberedt på å gå over tiden med førstemann, men fikk ham natt til termin. Det kan bli veldig lange dager på slutten, så håper du slipper vente altfor lenge.

Så kooooselig da. For din egen del håper jeg jo at du ikke går så mye over, ettersom det er et slit, men velkommen til Februar forumet[:D] Ønsker deg masse lykke til i resten av svangerskapet og lykke til med den lille prinsessa. Vi venter også ei lita prinsesse[:D][;)]

Hei og velkommen ;D Gratulerer med en liten jente :)

jeg fikk også termin 25 januar på ul.. men holder meg her fordet :) mens termin er 5 februar.. ;D

Velkommen til vårt flotte forum,
selv har jeg termin 2 februar og vet ikke om jeg får en prins eller prinsesse..

Siden vi kan føde pluss minus 2 uker rundt termin så er vi ikke strenge på termindato - jeg tenker at det blir som det blir..
Hovedsaken er at vi alle har et flott forum å "oppholde" oss i og hvor vi kan diskuteree og støtte, gi råd og spørre hverandre!

Der det er hjerterom er det ett eller annet, hihihi!! Stod litt stille for meg nå, haha!! [:D][:D][:D] Men det er i alle fall plass til deg også her inne! [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Velkommen inn hit til oss   Eg venter også ei tulle men då 16 februar er min termin, så me føde vel med ein mnds mellomrom[8D]

Back
Topp