Historien bak nicket ditt

Hadde ei lita dansemus førr længe sia som het Molly.. Har alltid likt det, så det e å på mailadr. mi å har hængt ve mæ sia :)

I mine yngre dager, den gangen vi chattet på chatte siden på nettet, så kalte jeg meg alltid LadyZ :P så da ble det ett naturlig valg når jeg ble eldre og skulle inn her ;)
mirc eller? Jeg het blondie15, blondie16 and so on :P

Hadde et annet nick da e kom hit, men etter mye tull fra babyverden sin side så ble e kasta ut så da e skulle lage et nytt valgte e liksågodt navnet mitt. :P
Enkelt og greit :)

Ganske random, kom ikke på noe smart, men hørte på radioen og en sang av Pink kom på, så da ble det det :smiley-angelic003 Er ikke fan av musikken i det hele tatt, ganske langt fra det jeg liker å høre på ;-)

Fordi alle vennene mine kaller meg yummy mummy ;) :D

Det passer til profilbildet :P

For jeg ville ha noe jeg ble glad for å tenke på, var lykkelig gravid da jeg meldte meg inn;)

Haha hadde gjetta at nicket kom før bildet :p men da begynner jeg å lure, hvor kommer bildet fra? :p
Det husker jeg faktisk ikke.
Jeg var her i 2010 som langtidsprøver (frøkna kom desember 2011), og tok det i bruk da.
Den kontoen er slettet, men jeg gjenbrukte bildet da jeg kom tilbake under nicet "foreløpig litt anonym".
Nicket jeg har kom etter jeg ble gravid

Nicket kom til fordi jeg mener jeg sjæl er en glad person. At det er uten e inni der er fordi at jeg syns det ser så mye bedre ut :P Litt rart kanskje, men det er jo mitt nick og jeg er fornøyd :D Også er det kort og enkelt.

Back
Topp