Hihi...dere fikk jo sjokk alle sammen over at jeg virkelig hadde et annet navnHahaha, husker vi også trodde dette i starten av Desember 10![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...dere fikk jo sjokk alle sammen over at jeg virkelig hadde et annet navnHahaha, husker vi også trodde dette i starten av Desember 10![]()
mirc eller? Jeg het blondie15, blondie16 and so onI mine yngre dager, den gangen vi chattet på chatte siden på nettet, så kalte jeg meg alltid LadyZså da ble det ett naturlig valg når jeg ble eldre og skulle inn her
![]()
Enkelt og greitHadde et annet nick da e kom hit, men etter mye tull fra babyverden sin side så ble e kasta ut så da e skulle lage et nytt valgte e liksågodt navnet mitt.![]()
Mirc også jamirc eller? Jeg het blondie15, blondie16 and so on![]()
Haha, så plutselig noe mer enn bare et musemoransikt i bildet dittDet passer til profilbildet![]()
Haha hadde gjetta at nicket kom før bildetDet passer til profilbildet![]()
Og klikker du på den, begynner "nesen" å bevege på seg
Haha, så plutselig noe mer enn bare et musemoransikt i bildet ditt
Det husker jeg faktisk ikke.Haha hadde gjetta at nicket kom før bildetmen da begynner jeg å lure, hvor kommer bildet fra?
![]()
Det passer til profilbildet![]()
Og klikker du på den, begynner "nesen" å bevege på seg
Hahaha så gøy :-DDet husker jeg faktisk ikke.
Jeg var her i 2010 som langtidsprøver (frøkna kom desember 2011), og tok det i bruk da.
Den kontoen er slettet, men jeg gjenbrukte bildet da jeg kom tilbake under nicet "foreløpig litt anonym".
Nicket jeg har kom etter jeg ble gravid