turbo trash Forumet er livet 2 Feb 2009 #1 i dag er dagen....... woho.... waiting for marshall....[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
hissigproppen Forumet er livet 3 Feb 2009 #3 Oi oi oi... Tidlig ute du er da! Vi må vente til etter jobb og middag vi [:(] Men nå vet jeg i det minste hva slags CV jeg skal sende til jobbe [;)]
Oi oi oi... Tidlig ute du er da! Vi må vente til etter jobb og middag vi [:(] Men nå vet jeg i det minste hva slags CV jeg skal sende til jobbe [;)]
turbo trash Forumet er livet 4 Feb 2009 #4 ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Oi oi oi... Tidlig ute du er da! Vi må vente til etter jobb og middag vi [:(] Men nå vet jeg i det minste hva slags CV jeg skal sende til jobbe [;)] jeg str opp 04.15, da blir den lagt ut, så da laster jeg frem til jeg drar 05.45, og ser det på toget.... ja send en sånn gitt... jeg kan fikse murstein du kan knuse
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ Oi oi oi... Tidlig ute du er da! Vi må vente til etter jobb og middag vi [:(] Men nå vet jeg i det minste hva slags CV jeg skal sende til jobbe [;)] jeg str opp 04.15, da blir den lagt ut, så da laster jeg frem til jeg drar 05.45, og ser det på toget.... ja send en sånn gitt... jeg kan fikse murstein du kan knuse