Hissigproppen mømø

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
hvordan utartet dagen seg igår, ble den så fantastisk som du hadde forestilt deg? gleder meg til å se bilder[:)]

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

hvordan utartet dagen seg igår, ble den så fantastisk som du hadde forestilt deg? gleder meg til å se bilder[:)]

Signerer denne [;)]

Joa, det meste gikk veldig bra!
Holdt på å snuble inni kirken fordi jeg ikke hadde underskjørt og litt lang kjole. Bagatell, som gikk greit da jeg løftet kjolen.

Litt tårer i kirken, til og med presten måtte kvele tårer og skjelven stemme. Ble litt sterkt for onkel å gifte bort lillemor fra nabohuset.

Tok masse bilder med fotografen. Skulle ta masse bilder med alle gjestene og sånn.

MEN
FORBANNA svigerfar "ødela" ganske mye av bryllupet for oss.
Han har to hunder, og han hadde ikke giddet å skaffe noen til å passe de, enda han har visst om denne datoen i halvannet år!

Hva gjorde han?
Etter middagen dro han for å lufte de (ca en halvtime å dra hver vei), enda han hadde fått beskjed av min kjære at vi skulle ta flere gruppebilder RETT ETTER middagen.
Og han tok med seg brødrene til gubben og den ene gutten til kusina til gubben og dro. De var borte i 3 forbanna timer.
Brødrene til gubben som har kommet fra den andre siden av verden for å komme i bryllupet fikk ikke blitt med på gruppebildet der det var meningen at ALLE gjestene skulle være. Ikke fikk de sett da vi skar bryllupskaken, og ikke fikk de sett bryllupsvalsen.
De kom ikke til Norge for å lufte hunder liksom. [:@]

Og det verste var at da mannen min sa til han at det var unødvendig så ble svigerfar irritert fordi han sa fra. [:@][:@][:@][:@][:@]

Men det gikk greit bortsett fra det.

Vi dro mellom elleve og halv tolv, og ble kjørt opp til Holmenkollen Park hotell, sov på suite, lillemor sov i barneseng. Hun var en gullskatt hele kvelden, sov hele natten på hotellet.
Verdens snilleste jente.

Og vi fikk masse flotte gaver!!

utrolig kipt med svigerfar og resten av gruppa som valgte å være med[>:] men kjekt å høre at alt gikk bra utover det, gleder meg til det blir vår tur

ORIGINAL: S.Reve

Hørtes bra ut utenom at svigerfar da..Enig med du der,en skaffer seg barnevakt for de ja!

Back
Topp