Hissig!!!

Haha, jeg kjenner meg så igjen i det dere sier her! :laughing021 Og det er nok sånn at de rundt merker mer til det enn oss.. Jeg syns jo ikke jeg er så urimelig i gjerningsøyeblikket som han syns :angel5

Jeg har begynt å irritere meg over hvor høyt han puster når han spiser og i sted hikket han litt vel lenge syns jeg!
:smiley-angry019 :laughing021 Stakkars arme sjel!

Jeg har akkurat puttet ørepropper i ørene;) klar for natta, grusomt å høre mannen puste :hilarious:

Jeg er jo sånn som mange andre her inne, sinnsykt kvalm hele døgnet. Det resulterer jo i en veldig begrenset matlyst. Men så fikk jeg plutselig for meg at Big One pizza var tingen ikveld. Kjæresten skulle være snill og ordne maten til meg, og jeg spurte han om han hadde satt på alarm for å ikke glemme av pizzaen i ovnen. "Æ træng ikkje alarm " kom det fra han. Ja jøss tenkte jeg... Det hele resulterte såklart i en pizza som var så svart under at jeg kun fikk i meg fyllet. Hadde noen gloser på lur, men klarte å holde dem inni meg heldigvis... Men ååå... det var en skikkelig nedtur altså.. når jeg endelig hadde litt matlyst :fart005 Kjenner enda at jeg er litt sur for det der.. Men min kjære prøver nå stort sett så godt han kan, så han er tilgitt for denne gang :D haha
Å big one husker jeg var forferdelig å spise i slutten av svangerskapet sist. Fikk så ekstremt halsbrann av den pizzasausen. Men fikk lyst på en nå xsmile9

Idag har jeg kjent skikkelig på det, først på hunden (av alle! Haha), så på mannen. «HALLO, ser du han syklisten der? Du kan jo ikkje kjøre så nærmt, BREMS OPP!!!» og vi var mange meter ifra. «HALLOOOO, her er det 30! Jeg kjører deg ikke en meter om du mister lappen» «du og xxxxx (hunden) er like umulige idag begge to».
Han: «sikker på det ikke bare er du som snart eksploderer av hormoner?»
Stakkar mann og stakkar hund..

Får høre noen ganger at jeg høres så sint ut. Men jeg prøver, men noen ganger klarer jeg ikke å holde meg. f.eks. i morges når jeg har hostet en time, og velger å stå opp, og får høre: går det bra?

Back
Topp