Hissig!!!

Paikaka

Elsker forumet
Julegavene 2019
Jeg er så hissig, glefser til mannen for ALT.. glefset til barna i dag også da tok mannen og støk meg på armen og smilte søtt til meg!

Huff jeg håper virkelig det blir bedre, jeg klarer liksom ikke å styre meg og blir sånn skikkelig irritert inni meg.. av alt :hilarious::hilarious::bag:

Jeg også :hilarious:
Helt absurd hvor kort lunte jeg har! Kunne sikkert slukt folk levende

Merker jeg er glad jeg ikke skal på fylla. Jeg hadde blitt en mean drunk :p

Merker jeg er glad jeg ikke skal på fylla. Jeg hadde blitt en mean drunk :p
Kanskje det er det som er grunnen til at gravide ikke skal drikke!! :hilarious::hilarious:
Det hele er bare en konspirasjonsteori!

Samme her!!!! Og jeg er ikke sånn ellers, helt sant :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Ikke jeg heller, jeg er faktisk vanligvis veldig grei! Mannen har aldri klaga og vi krangler nesten aldri for jeg er bare... Ikke noen kranglefant av meg.. Men som gravid derimot:hilarious::hilarious:

Ikke jeg heller, jeg er faktisk vanligvis veldig grei! Mannen har aldri klaga og vi krangler nesten aldri for jeg er bare... Ikke noen kranglefant av meg.. Men som gravid derimot:hilarious::hilarious:

Helt likt her, han flirer litt av meg!! Og jeg skjønner jo selv hvor teit jeg er.. når jeg glefser til. Er jo ikke meningen i det hele tatt.

Helt likt her, han flirer litt av meg!! Og jeg skjønner jo selv hvor teit jeg er.. når jeg glefser til. Er jo ikke meningen i det hele tatt.
Bra han tar det med godt humør! :)

Jeg har heldigvis ikke merket noe på humøret enda. Merk at jeg skriver JEG.. Syns ikke jeg har pleid å få humøret påvirket, men ifølge mannen har jeg ikke vært spesielt koselig å leve med ved tidligere graviditeter. Skjønner ikke hva han snakker om :smiley-angelic006:smiley-angelic002:angel9

Jeg er jo sånn som mange andre her inne, sinnsykt kvalm hele døgnet. Det resulterer jo i en veldig begrenset matlyst. Men så fikk jeg plutselig for meg at Big One pizza var tingen ikveld. Kjæresten skulle være snill og ordne maten til meg, og jeg spurte han om han hadde satt på alarm for å ikke glemme av pizzaen i ovnen. "Æ træng ikkje alarm " kom det fra han. Ja jøss tenkte jeg... Det hele resulterte såklart i en pizza som var så svart under at jeg kun fikk i meg fyllet. Hadde noen gloser på lur, men klarte å holde dem inni meg heldigvis... Men ååå... det var en skikkelig nedtur altså.. når jeg endelig hadde litt matlyst :fart005 Kjenner enda at jeg er litt sur for det der.. Men min kjære prøver nå stort sett så godt han kan, så han er tilgitt for denne gang :D haha

Jeg er jo sånn som mange andre her inne, sinnsykt kvalm hele døgnet. Det resulterer jo i en veldig begrenset matlyst. Men så fikk jeg plutselig for meg at Big One pizza var tingen ikveld. Kjæresten skulle være snill og ordne maten til meg, og jeg spurte han om han hadde satt på alarm for å ikke glemme av pizzaen i ovnen. "Æ træng ikkje alarm " kom det fra han. Ja jøss tenkte jeg... Det hele resulterte såklart i en pizza som var så svart under at jeg kun fikk i meg fyllet. Hadde noen gloser på lur, men klarte å holde dem inni meg heldigvis... Men ååå... det var en skikkelig nedtur altså.. når jeg endelig hadde litt matlyst :fart005 Kjenner enda at jeg er litt sur for det der.. Men min kjære prøver nå stort sett så godt han kan, så han er tilgitt for denne gang :D haha
Da hadde jeg vært skuffa!

Da hadde jeg vært skuffa!

Oh yes :smiley-angry017 jeg ble ganske så lei meg og sur ..Men klarte heldigvis å ikke klikke.. Men tror neppe han gjør det igjen, for han skjønner nok at jeg er skuffa og ikke helt fornøyd selv om jeg ikke har kjeftet han huden full :smiley-angelic002

Oh yes :smiley-angry017 jeg ble ganske så lei meg og sur ..Men klarte heldigvis å ikke klikke.. Men tror neppe han gjør det igjen, for han skjønner nok at jeg er skuffa og ikke helt fornøyd selv om jeg ikke har kjeftet han huden full :smiley-angelic002
Ikke sant.. plutselig kommer det en ny big one imorgen

Haha, jeg kjenner meg så igjen i det dere sier her! :laughing021 Og det er nok sånn at de rundt merker mer til det enn oss.. Jeg syns jo ikke jeg er så urimelig i gjerningsøyeblikket som han syns :angel5

Jeg har begynt å irritere meg over hvor høyt han puster når han spiser og i sted hikket han litt vel lenge syns jeg!
:smiley-angry019 :laughing021 Stakkars arme sjel!

Wow - du skal virkelig ha for rausheten og tålmodigheten din, hadde det vært her i heimen hadde det nok gått en kule varmt :laughing021

Wow - du skal virkelig ha for rausheten og tålmodigheten din, hadde det vært her i heimen hadde det nok gått en kule varmt :laughing021
Enig! Jeg holder meg mer eller mindre i vater, men blir skikkelig sultensur. Sambo blir ikke sultensur så han skjønner ikke hvorfor jeg surmuler før jeg kaster i meg mat og legger meg noen timer.

Enig! Jeg holder meg mer eller mindre i vater, men blir skikkelig sultensur. Sambo blir ikke sultensur så han skjønner ikke hvorfor jeg surmuler før jeg kaster i meg mat og legger meg noen timer.

Haha, min mann blir grinete uten mat - men han skjønner det ikke selv! Men jeg blir virkelig et monster uten mat, og enda verre nå :hilarious::hilarious: Hadde han brent middagen min hadde jeg nok pent sendt han på butikken for å kjøpe ny :smiley-angelic002

Back
Topp