Hissig!

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Eg merka at lunto e kortare i trafikken! Eige ikkje tålmodighet å føle eg ikkje gjere noke anna enn å fløyta på andre å kritisera andre sine kjøreferdighetar ;)
Andre som merkar at frustrasjonen kjem bedre fram i div situasjonar? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er jo egentlig ganske hissig fra før, skylder på at jeg har italiensk blod i årene.. :p I starten av graviditeten ble jeg faktisk helt rolig, kjørte som en prest og var svært så lydig. Nå derimot.. Har ting forandret seg. Blir spesielt forbanna når andre ikke bruker blinklys, eller bruker lang tid på å få r*va i gir når det blir grønt lys.. Haha! :rolleyes:
Det værste nå er at jeg irriterer meg over mannen.. Han smatter så høyt! Det trigger meg mer enn trege billister for å si det sånn.. Spurte pent under frokosten idag om han ikke bare kunne vurdere å flytte ut en periode :smiley-angelic006 Jeg er så grei..

Jeg har ekstremt kort lunte! Har holdt på å eksplodere på kunder på jobb, rett og slett fordi jeg syntes de sier ting jeg oppfatter som dumme! Haha :P Også får sambo et parpekepinner om keg syntes han bråker ol. Godt han har tålmodighet med meg i det minste :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

:mad::mad:Kjenner meg veldig igjen i dette. Har ikke hatt lappen lenge, men påpeker andre sine feil selv om jeg ikke er noe bedre i mange situasjoner :rolleyes:

Det desidert verste er når andre ligger klint oppi rumpa mi. Da blir jeg både sint og redd! Fikk en trailer så nære at jeg kun så grillen. Turte ikke bremse, så da la eg meg på hornet i stedet. Møkkasjåfør!! :mad:

Hehe. Roper høyt i bilen til idioter som ikke kan å bruke signal når de skal ta av i kryss og rundkjøringer. Spesielt hvis jeg kommer mot rundkjøring og stanser pga bil til venstre. Så viser det seg at bilen tar av og ikke kjører framover, og jeg kunne unngått å stanse. Argh!
Og de som kronisk kjører rett under 80km/t i 90 sone.. Men når de kommer til 80 sona peiser de på til 85km/t eller mer.. Wat??
Kan skylde på mine spanske aner kanskje..? :D Men faktisk så er jeg mindre hissigpropp for tiden enn jeg bruker å være. Snodig.

-iPhone appen-

Off.. Her begynne eg allerede no å hiva ut mannen fra soverommet iløpet av natto :P Våkna jo kvar natt for å gå på do, å veeeeldi vanskli å sova igjen! :( Ikkje bere snorke han, men smatte, kvasse tenne å you name it!! Får faktisk lyst te å slå han!! Stakkars mann... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp