Hissig og sint?

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Flere som er veldig hormonelle, og dermed hissig og sint? Altså, jeg tåler INGENTING! Det er ikke noe hyggelig å være med meg nå.. Jeg vet det godt selv, men klarer ikke ta meg sammen. Bare jeg ser samboer får jeg lyst å smelle med døren og servere han noen gloser.. Det er så gale!

Noen flere? Dette MÅ gå over snart!

Haha joda, det synes synd på mannen her i huset også. Hvis jeg i tillegg er litt sulten... :-o

Har det akkurat samme måte. Det toppet seg i natt når jeg var våken fordi kidden ikke fikk sove pga astma. I 4-5 tiden var jeg så trøtt og utslitt så brølte jeg at nå fikk faen meg han sitte oppe og bidra :p fin måte å våkne på. Jeg har hatt mord i blikket i hele dag ;) uff, er virkelig pyton :(

Huff da! Er ikke noe gøy i det heletatt... Jeg var sånn med nr 2. Det varte desverre i 9 måneder :( stakkars exen! Men han holdt ut og er ikke derfor han er ex. Hehe. Men første gråt jeg hele tiden og nå føler jeg meg foreløpig ganske normal:D

Haha, her også, men er kjempe glad også så jeg trives. Mest glad. :) Gjør noen meg sint med vilje derimot.. Da er det KRIG!

Back
Topp