Hissig eller?

mammalykke2

Forelsket i forumet
Søsteren min var fryktelig hissig når hun var gravid med første barn, som ble en jente. Når hun var gravid med nr to, som ble en gutt, tok hun til tårene over alt mulig. Nå er hun gravid med nr tre og er hissig igjen... Er det en tilfeldighet eller har dere som vet dere får jenter vært mer hissige enn vanlig? Jeg har en gutt fra før og tror jeg får en gutt til. Jeg er egentlig ikke en person som blir fort emosjonell, men merker at tårene kommer fortere enn før.

Hadde vært litt morsomt hvis det var slikt at de som får jenter er mer hissige enn de som får gutter, men det er nok kanskje bare tilfeldig??

jeg er sinnsykt hissig generelt så vet ikke om jeg var noe ekstra hissig når jeg gikk med jentene... hehe[:)]
Selv om samboeren mener det da..
Synest selv jeg ikke er så hissig nå, men tror det er mye med at jeg har Tuva rundt meg helle tiden og vil ikke at hu skal se meg sånn[:)]

jeg har grått for ikkeno siden flere uker før jeg visste jeg var gravid, og i tillegg fått hår på magen[:'(] som noen visstnok mener tyder på at det er en gutt på vei [;)]
På UL sa JM at hun trodde det var no "guttegreier" der, men var ikke sikker siden h*n absolutt skulle ha beinet forann hele tiden uansett hva vi prøvde på [8D]
hadde vært litt gøy om det stemte da [:D]

d har æ ikke tenkt så my over...
men kjenne at æ e hissi hele tia ja :P hehe sur for alt... samboern min fær bare ut han. orke itj å krangel me mæ :P

ORIGINAL: Ecinnaj

d har æ ikke tenkt så my over...
men kjenne at æ e hissi hele tia ja :P hehe sur for alt... samboern min fær bare ut han. orke itj å krangel me mæ :P

Vet du om du får jente eller gutt?

Sist så var jeg egentlig ikke så emosjonell som jeg er nå.. Fikk gutt da, og venter gutt nå.. Denne gangen er jeg skikkelig ekstrem.. Føler meg som et skikkelig hormontroll for tia..[&o] Blir sint for det minste, og tar kjempelett til tårene.. Virker som om jeg ska ta igjen for alt jeg ikke følte sist.. [8|] Syns i grunnen jeg har en helt super sambo som holder ut med meg![8D]

Jeg tar veldig lett til tårene nå for tiden,men er nok ikke noe hissig. Merker jeg blir litt mere engasjert i ting for å kalle det det [:D] men er ikke sur. Blir spennende å se hva vi får [:D]

Jeg er mer hissig nå ja, enn normalt, men det var jeg da jeg fikk Leon og...og veldig emosjonell på samme tid...

Får jente jeg, og jeg er verken fugl eller fisk...ihvertfall ikke hissig...gråter ikke lett heller...jeg tror noe er hormonelt og noe har med personlighet å gjøre...men hva vet jeg [8D] 

Back
Topp