Hipp vs Nestle

SillyDilly

Forumet er livet
Hva bruker dere? Eller hva syntes dere er best?

Jeg har prøvd:

Småfolk
Nestle
Hipp

Og den beste er UTEN TVIL hipp sin. Det er jo myye mer smak og alt i den enn i de to andre. NEstle sine er grusomme[:'(]

MEN det finnes jo nesten bare 2 glass for 8mnd hos hipp jo[&o] (spaghetti og no nudler greier)

Bruker alle 3..men nestle har størst utvalg. Nestle er definitivt den dårligste av dem[:'(] Lager litt selv også av og til..men da er det lotto om hun vil spise det eller ikke[:D]

ORIGINAL: Baby_underveis

Bruker Nestle sine middags-glass for det var de han likte, men bruker Hipp sin grøt!![:)]

Men er det ikke sånn at vi burde bruke nestle sin grøt?[&:] Fordi det ikke er jern i noen av de andre eller noe?

Jeg kjøper nestle også fordi han kan jo ikke bare spise spaghetti, men hipp sine er jo såå mye bedre! Skjønner ikke at de ikke kommer med fler[&o][&:]

Mathias liker kun Hipp sine middager.

nestle midagsglass liker han IKKE! men av fruktglass og beger spiser han alt. og hippgrøten er han ikke særlig glad i så vi bruker nestle sin..

Vi bruker nestle sin grøt, men hun nekter å spise middagsglassene deres. Skjønner jeg godt, smaker ikke bra og inneholder jo fint lite "ordentlig" mat.[:-]

Så det blir hjemmelaget middag og Hipp. Har funnet fire middagsglass av de til 8 mnd : Grønnsakslasagne, Spaghetti bolognese, Risotto med kylling og Fullkornspasta merd mais og kalkun. Hun liker alle untatt risottoen. Også spiser hun Småfolk sine Fiskeboller og Urtegryte.[:)]

Bruker Hipp sin fruktpure siden den er ren frukt.

Vi bruker nestle, prøvde en sånn hipp her en dag, men den var jo så bløt at den nesten rant av skjeia, og hun ble kjempefort sulten igjen [8|] 

Jenta mi liker ikke Nestle sin og jeg forstår henne godt[:'(][:'(]

Men Hipp derimot liker hun veldig godt[:)][:)] Men lite utvalg syns jeg da

Så jeg prøver å lage hjemmelaget middag innimellom til henne da[:)][:)]

Når det gjelder grøten så spiser hun kun Nestle sin[:)][:)]

middag er det mest småfolk hun liker. hipp er hun ikke noe særlig glad i og nestle går av og til!

grøt er det nestle og småfolk!

Her går Nestle sine middagsglass ned på høykant[:)] Er jo både grønnsaker og kjøtt i de aller fleste[:)]

Fruktglassene har hun ikke lyst på lenger. Hun får litt eple, banan, blåbær og vannmelon ila dagen.

hos den altentende lille fyren som bor her....går alt ned på høykant. Uansett hvilket merke, foreløpig ingenting han ikke liker...Dermed blir det stor variasjon i maten..... Vi bruker mye 1 års glass også vi, går jo ned uten problem de og....

grøt bruker jeg stort sett nestle sin til 1 år jeg....den med cornflakes oppi...

Jeg lager mest selv, men når han får kjøpe glass så får han neste eller hipp [:)]

ORIGINAL: lille nupp

ORIGINAL: SillyDilly

Bruker Nestle sine middags-glass for det var de han likte, men bruker Hipp sin grøt!![:)]

Men er det ikke sånn at vi burde bruke nestle sin grøt?[&:] Fordi det ikke er jern i noen av de andre eller noe?

Jeg kjøper nestle også fordi han kan jo ikke bare spise spaghetti, men hipp sine er jo såå mye bedre! Skjønner ikke at de ikke kommer med fler[&o][&:]
stemmer

Nei det stemmer ikke!!!!!![;)]

Har alle tre pakkene her... Eneste forskjellen er at det er mest jern i Nestle sin....[;)][:D]

Å ja! Da kan jeg begynne å bruke den da[:D]

all barnemat som selges her i Norge er jo godkjent og inneholder det de små trenger, så du kan nok trygt gi hipp sin grøt til junior!

ORIGINAL: buffi

Jenta mi liker ikke Nestle sin og jeg forstår henne godt[:'(][:'(]

Men Hipp derimot liker hun veldig godt[:)][:)] Men lite utvalg syns jeg da

Så jeg prøver å lage hjemmelaget middag innimellom til henne da[:)][:)]

Når det gjelder grøten så spiser hun kun Nestle sin[:)][:)]

signerer alt!! [:)]

Back
Topp