Hipp mme......????

June80

Flørter med forumet
Hallo....

Bare lurer på om det er noen som bruker Hipp her... Har tidligere brukt Nan... Snuppa ble masse bedre i magen av Hipp.... Hvordan blander dere melka... sånn det står på pakken??? syntes det er tungvindt jeg... og er det noen som blander ferdig, og varmer den opp ved bruk ????

Klem.....

Kokt vann i flaske i kjølen.
Også koke opp vann når man lager flaska,
blande vannet til riktig temp.
Ha i pulver, enjoy [;)]

har kokt vann ferdig målt opp i flasker i kjøleskapet.
slenger de i micro`n når han er sulten sånn at det blir riktig temp, så blander jeg i pulveret.

ja sånn jeg gjorde det med Nan, men står at du skal ha i vann på 50 60 grader med pulver så riste,så ha i vann til riktig temp... eller er bare det tull å gjøre????  takk for raskt svar... klem

Hvis man tar fifty fifty av kjøleskapskaldt vann og varmt vann
så blir det bra temp til å ha pulveret i.
Også er det jo bare å holde flaska litt under kaldvannspringen, så er det drikkeklart.
Tar jo ikke lenger tid enn ca null komma svisj

Vi bruker ikke hipp vi...Men jeg har hørt at man ikke skal ha avent flaskene i micro`n, for de gir i fra seg farlige avfallstoffer[8|]

ORIGINAL: CogJ

ORIGINAL: huva

Hvis man tar fifty fifty av kjøleskapskaldt vann og varmt vann
så blir det bra temp til å ha pulveret i.
Også er det jo bare å holde flaska litt under kaldvannspringen, så er det drikkeklart.
Tar jo ikke lenger tid enn ca null komma svisj

nehei.. det lærte pappa meg at ikke gikk ann[8D]

fooor, vannet er 100 grader.... når det er kokt..

og tar du halvparten med kaldt oppi, blir vannet 50 grader.. altfor varmt for små munner..

såååe, ehmm.. 35 % varmt og 65 % kaldt[8D][8D]

*måtte bare[8|] hihi*

Hipp pulveret skal blandes ut i vann som er 50-60 grader.
Derfor må man holde det under kaldtvannspringen litt før baby drikker det.
Skrev jo det....

ORIGINAL: wersla

Vi bruker ikke hipp vi...Men jeg har hørt at man ikke skal ha avent flaskene i micro`n, for de gir i fra seg farlige avfallstoffer[8|]

hvor har du hørt det? Jeg har avent og har bestandig brukt mikrosterilisator, som forresten også er fra avent.

ORIGINAL: addi

ORIGINAL: wersla

hvor har du hørt det? Jeg har avent og har bestandig brukt mikrosterilisator, som forresten også er fra avent.

lurer jeg og på....varmer jo Casper sine flasker i mikroen hver dag....

Jeg fyller flaskene med 70-80ml kokt vann og setter i kjøleskapet.
Når vi skal ha flaskene fyller jeg dem med kokt, varmt vann til 130ml og har i pulver.
Rister og holder dem under kaldt vann i springer mens jeg teller til 10 - VOILA: PERFEKT!
[:D]

Vi bruker Hipp. Kjempefornøyd. Jeg koker opp vann, setter i kjøleskapet. Når jeg trenger det tar jeg ut en flaske, inn i mikro 40 sek, oppi med pulver, riste riste, ferdig. Kjempeenkelt og greit. [:)][:)][:)]

Back
Topp