Bizarre
Glad i forumet
Nå har jeg sett meg lei på at Noah ALLTID skal vere misfornøyd pga mageproblemer og sliter med å få gjordt ifra seg, så idag tok jeg kjangsen å kjøpte en pakke HIPP.
Tenkte å prøve denne i en uke og to iallefall å se om det blir noen forskjell!
Han har skreket mye etter måltid frem til nå ( Han har fått NAN HA1 og NAN1 ), har foreløpig bare gitt han en flaske med HIPP ennå, og han skrek da også men det kan vere fordi han var trøtt.
Og det er vel sånn at det går litt tid før man ser merkbar forskjell når man bytter merke?
Hvor lang tid kan jeg regne med før jeg evt. ser en endring?
Noen andre som bruker HIPP? Hva er isåfall deres erfaring?
Bruker dere malt i denne også eller trengte dere ikke det?
Jeg bruker både malt og probiotika for øyeblikket, men er usikker på om jeg burde kutte ut malten eller ikke siden jeg bruker probiotika... noen som vet?
Tenkte å prøve denne i en uke og to iallefall å se om det blir noen forskjell!
Han har skreket mye etter måltid frem til nå ( Han har fått NAN HA1 og NAN1 ), har foreløpig bare gitt han en flaske med HIPP ennå, og han skrek da også men det kan vere fordi han var trøtt.
Og det er vel sånn at det går litt tid før man ser merkbar forskjell når man bytter merke?
Hvor lang tid kan jeg regne med før jeg evt. ser en endring?
Noen andre som bruker HIPP? Hva er isåfall deres erfaring?
Bruker dere malt i denne også eller trengte dere ikke det?
Jeg bruker både malt og probiotika for øyeblikket, men er usikker på om jeg burde kutte ut malten eller ikke siden jeg bruker probiotika... noen som vet?