Hipp hurra!!

smy

Forelsket i forumet
Vel hjemme fra UL vi også, og nå er vi letta gitt. Ikke at vi har trodd det var noe galt, men litt psyko blir man jo...[;)] Inni magen min er det en helt perfekt liten gutt!!!!! Jordmora var overhodet ikke i tvil, og vi kunne se den lille tisseluren vi også [:D] Alt så finfint ut, og terminen ble flyttet fram til 5. september. Helt i orden for meg det [:D][:D][:D]

Gratulera såå masse. Godt å høre at alt er vel med de små som vokser inni oss [:)]

Gratulerer med en prins!!!

Kjekt å se at alt er bra....

ORIGINAL: Ihne

jeg tror jeg må vente med å komme inn her til jeg har vært på ul..[8D] .Jeg er så misunnelig på alle de som har vært der....[:D][:D][:D][:D][:D]
det er leeeeeeeeeeeeengeeeeeeeeeeeee til mandag....

hele 5dager[:o]

Signerer denne[:D] kjedelig å vente[&o] skal til tirdagen og det er jo en evighet til[:-] Men gleder meg[:D]

Grattis me en gutt [:)]

ORIGINAL: MoldeJente24

Gratulerer med gutten !!!!  Når trodde du at du hadde termin da? [:D]

Menstermin var ca 10. sept, men jordmora sa at alle målene tydet på at vi var noen dager lenger på vei. Vet ikke hvor nøyaktig sånt er men, vi kommer uansett til å få en stor unge så kanskje han bare er litt lang allerede [;)] Sambo var storfornøyd, for da blir det kanskje før jakta [:D][:D] Han var også bombesikker på at det var gutt, så kan gikk rundt med det kjempegliset i hele går

Grattis med prinsen![:D]

Så bra da! Da har vi termin samme dato [:D] Grattis med prins!

Back
Topp