Hipp hurra!

Hurricania

Forelsket i forumet
Etter to avbrutte forsøk pga ingen befruktede egg kan vi endelig juble:) Fikk en veldig sterk strek på cb, og tør endelig å tro at en spire har festet seg.

Vi har vært på ferie og jeg trodde det gikk rett vest etter positiv cb sist søndag, for de utenlandske testene jeg har tatt hele uka etter har vært kjempesvake. Var sikker på at løpet var kjørt, men jeg tok visst feil! Nå håper jeg det varer hele svangerskapet ut og at kvalmen ikke blir for ille denne gangen:)

Ååå, gratulerer så mye!
Skal si det er babyboom for tiden!!! [:D][:D][:D]
Velkommen inn til oss på mars-forumet! Blir koselig!
Vi er MANGE slitere der nå!!!!! [:D][:D][:D]

Utrolig kjekt å høre!!! signerer denne!!
ORIGINAL: Nullenusken

Ååå, gratulerer så mye!
Skal si det er babyboom for tiden!!! [:D][:D][:D]
Velkommen inn til oss på mars-forumet! Blir koselig!
Vi er MANGE slitere der nå!!!!! [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse [:D] klarte dere det selv? [:D]

gratulerer så mye med pos test og et hjemmelaget mirakel. kos deg masse i svangerskapet og den voksende magen

ORIGINAL: fano

Er visst litt uklar i formuleringene mine, men det er nok ikke hjemmelaget spire nei. Her ligger det mange spraydoser og sprøytestikk bak denne graviditeten[;)] Uansett er vi veldig fornøyd med at strevet ser ut til å lønne seg.

Gratulerer så mye[:D]

ORIGINAL: Hurricania

ORIGINAL: fano

Er visst litt uklar i formuleringene mine, men det er nok ikke hjemmelaget spire nei. Her ligger det mange spraydoser og sprøytestikk bak denne graviditeten[;)] Uansett er vi veldig fornøyd med at strevet ser ut til å lønne seg.

Spiller ingen rolle så lenge resultatet er positivt [:D] kos deg kjempe masse framover [:D][:D][:D][:D]

Jippi! Hurra for dere, og gratulerer så mye [:D][:D]

gratulere [:D]

ORIGINAL: Ivara

Jippi! Hurra for dere, og gratulerer så mye [:D][:D]

ORIGINAL: GunnElin

Jippi. gratulrer så mye[:D][:D][:D][:D]

sign[:)]

ORIGINAL: GunnElin

Jippi. gratulrer så mye[:D][:D][:D][:D]

Åh, så flott da. gratulerer såå mye[:D]

Gratulerer så mye[:D][:D] God sommer[;)]

Back