Hipp eller nan?

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Jeg skal ha litt kriseerstatning hjemme i tilfelle ammingen ikke går min vei. Vet jeg kjøpte hipp og var fornøyd med det sist. Noen grunn til å ikke kjøpe det denne gangen?
 
Hipp er vel mildere sies det? Med nan kan magen fort bli hard eller no?
Mener jeg leste meg opp til det sist, men jaggu om jeg er sikker på at jeg husker helt rett.
 
Me har alltid brukt hipp.. hadde en kolikk baby første gang og innbiller meg at det va litt bedre med hipp enn nan :hilarious:.. han gulpet jaffal mye mindre med hipp:Heartred
 
Lille fikk Nan på sykehuset siden det tok så lang tid før melken min kom at lille begynte å bli utsultet. Vi spurte hva de hadde gitt slik at vi kunne gi dersom jeg gikk lenge med lite melk, og der ga de Nan. Så vi kjøpte Nan, men brukte det aldri, så vet faktisk ikke. Tenker at skulle det bli behov for mme, så kjøper enten sambo det før vi kommer hjem eller vi stopper på butikken på veien hjem.
 
Neslé(?) som har nan har vel ikke de beste etiske verdiene. Derfor valgte vi hipp sist
 
Vi brukte Nan sist, det var egentlig fordi vi kjøpte sånn fra apoteket som var nan som var, svindyr :wideyed: men så fortsatte vi bare med den, og fant ut at det var veldig mye billigere i Sverige (det er ikke hipp som vi har funnet), han hadde aldri noe problemer med magen av det, hadde det vært tilfelle så hadde vi jo prøvd noe annet. Hvis du vil ha noe til krise så kanskje kjøp noen av de små ferdigblandet, et parr av hver, så hvis han/hun reagerer så har du ikke en hel pakke liksom :)
 
Jeg skal ha litt kriseerstatning hjemme i tilfelle ammingen ikke går min vei. Vet jeg kjøpte hipp og var fornøyd med det sist. Noen grunn til å ikke kjøpe det denne gangen?
Hipp helt klart. .Mi fikk utslett og vondt i magen av nan. Men så fort vi skiftet til hipp var alt tipp topp! Jeg skal også ha nødløsning med hipp klart hjemme :)
 
Prøvde den vanlige nan til minste når han var par uker gammel, absolutt alt kom opp igjen innen 30 minutt. Byttet til nan ha1, og problemet var løst. Men den var veldig dyr, så gikk fra den til collett, og ungen hadde ingen magevondt mer. Synd de sluttet med den.. blir nok å kjøpe en hipp og ha i skapet.
 
Lille fikk Nan på sykehuset siden det tok så lang tid før melken min kom at lille begynte å bli utsultet. Vi spurte hva de hadde gitt slik at vi kunne gi dersom jeg gikk lenge med lite melk, og der ga de Nan. Så vi kjøpte Nan, men brukte det aldri, så vet faktisk ikke. Tenker at skulle det bli behov for mme, så kjøper enten sambo det før vi kommer hjem eller vi stopper på butikken på veien hjem.
Det tenkte jeg sist også, helt til jeg fødte midt i påsken og det var veldig vanskelig å oppdrive. Påsken er sent i april i år så jeg tar ingen sjanser på gjentakelse :inpain:
 
Takk for svar alle! Ja det da ut som det blir hipp denne gangen også. Just in case :)
 
Hipp skal vell være mildere for magen :) Vi hadde et par med ferdig blandete fra hipp på lur sist :)
 
Det tenkte jeg sist også, helt til jeg fødte midt i påsken og det var veldig vanskelig å oppdrive. Påsken er sent i april i år så jeg tar ingen sjanser på gjentakelse :inpain:
Heldigvis søndagsåpent butikker i hopetall rundt oss og på veien hjem fra sykehuset, så forhåpentligvis går det greit :p Heldigvis har ikke jeg termin før 13. Mai så kommer baby i påska, så er det jo omtrent 3-4 uker før termin og da regner jeg med at vi blir på sykehuset litt ekstra.
 
Heldigvis søndagsåpent butikker i hopetall rundt oss og på veien hjem fra sykehuset, så forhåpentligvis går det greit :p Heldigvis har ikke jeg termin før 13. Mai så kommer baby i påska, så er det jo omtrent 3-4 uker før termin og da regner jeg med at vi blir på sykehuset litt ekstra.
Ja men da skjønner jeg. Her er knapt nok bensinstasjonene oppe. Vi bor litt forskjellig til. Glemmer det jeg. Jeg har jo 3. Mai så faren er absolutt til stede :)
 
Ja men da skjønner jeg. Her er knapt nok bensinstasjonene oppe. Vi bor litt forskjellig til. Glemmer det jeg. Jeg har jo 3. Mai så faren er absolutt til stede :)
Av og til er det litt lett å glemme her inne at ikke alle har termin samme dag, men at det faktisk er 31 dager i mellom alle sammen :p Det er nok absolutt en mulighet for et aprilbarn på det da
Av og til synes jeg det er greit å ha de søndagsåpene butikkene rundt meg, og absolutt nå når du minner meg på "privilegiet" det er å ha de.
 
Dette er sykt induviduelt, ikke til å bli klok på. Min gulpa opp alt han hadde med hipp, men vart litt hard i magen av vanlig nan, men Nan H.A var mild mot magen :)

Her må du egentlig bare kjøpe en pakke og se hvordan babyen reagerer igrunn.
 
Dette er sykt induviduelt, ikke til å bli klok på. Min gulpa opp alt han hadde med hipp, men vart litt hard i magen av vanlig nan, men Nan H.A var mild mot magen :)

Her må du egentlig bare kjøpe en pakke og se hvordan babyen reagerer igrunn.
Håper jo jeg ikke trenger de da. Men kjekt i tilfelle :)
 
Back
Topp